ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
Анулиране на погрешно издадени фактури
Публикувано на 25.03.2022
Отговаря Иван МИНЧЕВ – данъчен експерт
Въпрос: Фирма, регистрирана по ЗДДС, доставя стока на клиент, за което издава фактура в брой в момента на доставката в месец октомври. Фактурите, които издава доставчикът, са и касови бележки (касовият бон не може да се отдели от фактурата). В края на м. ноември, когато декларацията и дневниците по ЗДДС за октомври са вече подадени, се оказва, че при издаване на фактурата е сгрешен получателят (клиентът). Как би следвало да се процедира в този сл...
За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ.