ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
Отчитане на рекламни материали и подаръци
Публикувано на 24.03.2023
Отговаря проф. д-р Али ВЕЙСЕЛ – регистриран одитор
Въпрос: Маркетинговата политика на фирмата е свързана с много рекламни кампании, за които трябва да се закупят например подаръци като колела (над 100 лева), тениски и пр., както и други рекламни материали като големи и различни по форма и размери дисплеи. Подаръците се предоставят на физически лица, участвали в „играта“ на случаен принцип, а дисплеите на търговски вериги за излагане на фирмените продукти. С оглед правилното прилагане на Междунаро...
За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ.