Български законник Седмичен законник Главен счетоводител За Експертис Настолник… Трудово право Семинар Бюджет 1000 въпроса…
По вид документ > Нормативни актове - отменени > Правилници > УСТРОЙСТВЕН ПРАВИЛНИК НА ДЪРЖАВНАТА АГЕНЦИЯ ЗА БЕЖАНЦИТЕ ПРИ МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ - ОТМ
ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП
Документът има по-нова версия, която е достъпна само за абонати.

УСТРОЙСТВЕН ПРАВИЛНИК НА ДЪРЖАВНАТА АГЕНЦИЯ ЗА БЕЖАНЦИТЕ ПРИ МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ

ДВ. бр. 118 от 20.12.2002г.

Приет с Постановление № 291 на Министерския
съвет от 12 декември 2002 г.,
обн., ДВ, бр. 118
от 20 декември 2002 г., в сила от 1 декември 2002 г.

 

Глава първа
ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ

history Чл. 1. С правилника се определят дейността, структурата, организацията на работа и числеността на персонала на Държавната агенция за бежанците, наричана по-нататък "агенцията", и на нейните поделения.

history Чл. 2. (1) Държавната агенцията за бежанците е юридическо лице на бюджетна издръжка със седалище София и с териториални поделения в страната.
(2) Агенцията е администрация, която подпомага председателя при осъществяване на правомощията му, осигурява технически дейността му и извършва дейности по административното обслужване на гражданите и юридическите лица.

history Чл. 3. (1) Председателят на агенцията е второстепенен разпоредител с бюджетни кредити към Министерския съвет.
(2) Получените дарения и помощи, както и средствата по международни програми и споразумения постъпват в извънбюджетна сметка на агенцията по реда на Закона за устройството на държавния бюджет.

Глава втора
ПРАВОМОЩИЯ НА ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА АГЕНЦИЯТА

history Чл. 4. (1) Председателят на Държавната агенцията за бежанците, наричан по-нататък "председателя", е орган на изпълнителната власт със специална компетентност.
(2) Председателят ръководи и представлява агенцията.
(3) Председателят се определя с решение на Министерския съвет и се назначава от министър-председателя.

history Чл. 5. (1) Председателят ръководи, координира и контролира провеждането на държавната политика във връзка с предоставянето на статут на бежанец и хуманитарен статут на чужденци в Република България, като:
1. издава индивидуални административни актове и наказателни постановления в случаите, определени със закон;
2. осигурява изработването на проекти на закони и на подзаконови нормативни актове, свързани с особената закрила, предоставяна на чужденци в Република България;
3. прави мотивирано предложение до Министерския съвет за постановяване на акт за временна закрила и за прекратяване на временна закрила;
4. определя интервюиращите органи, които провеждат ускорено производство;
5. утвърждава образците на документите, издавани от агенцията, с изключение на документите за самоличност на чужденците, търсещи закрила;
6. утвърждава щатното разписание на агенцията и длъжностните характеристики на служителите в нея, както и правила за работната заплата и наградите;
7. утвърждава правилата за вътрешния ред и за документооборота в агенцията;
8. назначава държавните служители и прекратява служебните правоотношения с тях, сключва и прекратява трудовите договори с лицата, работещи по трудово правоотношение;
9. разрешава отпуските и командирова служителите на агенцията;
10. управлява и разпределя средствата от бюджета и от извънбюджетната сметка;
11. управлява имуществото на агенцията;
12. съгласувано с министъра на финансите и с министъра на труда и социалната политика определя разходните норми за подпомагане с материални и финансови средства на чужденците, търсещи закрила, и на получилите статут на бежанец или хуманитарен статут;
13. обявява списъка на информацията, подлежаща на класификация като служебна тайна в съответствие със Закона за защита на класифицираната информация;
14. осъществява контакти и взаимодейства с органите на държавната власт и на местното самоуправление и местната администрация;
15. взаимодейства с неправителствени организации;
16. осъществява контакти и сътрудничи с държавни органи със сходни цели и с неправителствени организации в други държави, както и с международни организации и институции;
17. представя пред Министерския съвет ежегоден доклад за дейността на агенцията;
18. изпълнява други функции, възложени му със закон или с акт на Министерския съвет.
(2) Председателят организира предоставянето на редовна информация на средствата за масово осведомяване и на правителствената информационна служба за работата на агенцията.

history Чл. 6. (1) При изпълнение на своята дейност председателят се подпомага от двама заместник-председатели.
(2) Заместник-председателите се назначават от министър-председателя по предложение на председателя на агенцията.

Глава трета
СТРУКТУРА, ФУНКЦИИ И СЪСТАВ НА АГЕНЦИЯТА

Раздел I
Общи положения

history Чл. 7. (1) Агенцията е структурирана в 5 дирекции, инспекторат и териториални поделения.
(2) Териториалните поделения на агенцията са:
1. Регистрационно-приемателният център за бежанци - с. Баня, община Нова Загора;
2. Регистрационно-приемателният център за бежанци - София;
3. Интеграционният център за бежанци - София.
(3) Общата численост на персонала на агенцията е 141 щатни бройки.
(4) Числеността на отделните административни звена и на териториалните поделения е посочена в приложението.
(5) Председателят на агенцията може да създава отдели и сектори в дирекциите и в териториалните поделения.

Раздел II
Главен секретар

history Чл. 8. (1) Главният секретар осъществява административното ръководство на агенцията в изпълнение на законните разпореждания на председателя.
(2) Главният секретар се назначава от председателя за срок 5 години.

history Чл. 9. (1) Главният секретар ръководи, координира и контролира дейността на администрацията, като:
1. осигурява организационната връзка между председателя и административните звена, както и между административните звена в рамките на своите правомощия;
2. организира разпределянето на задачите за изпълнение между административните звена;
3. създава условия за нормална и ефективна работа и осъществява контрол по изпълнението на възложените задачи;
4. контролира и отговаря за работата с документите, за съхраняването им и за опазването на служебната тайна;
5. ръководи процеса по въвеждането на автоматизирани системи в работата на администрацията;
6. координира и контролира дейността по управлението на държавната собственост, предоставена на агенцията;
7. организира подготовката на проекта на бюджет на агенцията;
8. изготвя ежегоден доклад за състоянието на администрацията и го представя на председателя;
9. координира оперативното взаимодействие с Администрацията на Министерския съвет и с други органи на изпълнителната власт;
10. представлява агенцията в случаите, когато е упълномощен изрично от председателя;
11. изпълнява и други задачи, възложени му от председателя.
(2) При отсъствие на главния секретар неговите функции за всеки конкретен случай се изпълняват от определен от председателя директор на дирекция.

Раздел III
Инспекторат

history Чл. 10. (1) Инспекторатът е на пряко подчинение на председателя, който определя и конкретните му задачи.
(2) Инспекторатът осъществява контрол върху дейността на агенцията, като:
1. извършва цялостни и тематични проверки по заповед на председателя за:
а) правилното и законосъобразното събиране, съхраняване, разходване и отчитане на стоково-материалните ценности;
б) спазването на нормативните актове при управлението и разпореждането с дълготрайни активи;
в) спазването на Закона за обществените поръчки и на подзаконовите нормативни актове в тази област при възлагането на обществени поръчки;
г) спазването на трудовата дисциплина;
2. предоставя на председателя информация за констатациите от направените проверки и дава становища за отстраняване на допуснатите пропуски и нарушения;
3. контролира спазването на предписанията на компетентните органи при извършени проверки и вътрешни одити;
4. контролира спазването на задълженията по Закона за предложенията, сигналите, жалбите и молбите и Закона за достъп до обществена информация;
5. периодично подготвя информация за резултатите от дейността си;
6. изпълнява и други задачи, възложени му от председателя.

Раздел IV
Обща администрация

history Чл. 11. (1) Общата администрация осигурява технически дейността на председателя, на специализираната администрация и дейностите по административно обслужване на гражданите и юридическите лица.
(2) Общата администрация е организирана в две дирекции: "Административно-правно и информационно обслужване" и "Финансово-стопански дейности и управление на собствеността".

history Чл. 12. Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване":
1. участва в разработването на проекти на нормативни актове и изготвя становища по проекти на закони и други нормативни актове;
2. осъществява процесуалното представителство пред съдилищата, с изключение на случаите по чл. 15, т. 8 и 9;
3. контролира законосъобразността на актовете, свързани с възникването, изменянето и прекратяването на трудовите и служебните правоотношения, на заповедите за отпуск, за налагане на дисциплинарни наказания и за търсене на имуществена отговорност от виновните длъжностни лица;
4. участва при съставянето и контролира сключването и изпълнението на договори, свързани с дейността на агенцията;
5. осигурява правна помощ в работата на административните звена на агенцията и дава становища по правни въпроси;
6. осигурява правно и следи за спазването на нормативните актове при провеждането на процедурите по Закона за обществените поръчки и организира подготовката и изпращането на информация по Наредбата за водене на Регистъра за обществени поръчки;
7. подготвя отговори и дава мнения по постъпили жалби, сигнали и предложения;
8. изготвя анализи, справки и отчети за дейността на администрацията;
9. организира и осъществява подбора и квалификацията на служителите, както и атестирането им;
10. подготвя и оформя актовете, свързани с възникването, изменянето и прекратяването на трудовите и служебните правоотношения;
11. образува, води на отчет и съхранява служебните и трудовите досиета на служителите;
12. извършва вписванията в Регистъра на административните структури и на актовете на органите на изпълнителната власт;
13. разработва щатното разписание и длъжностните характеристики на служителите в агенцията;
14. организира и осъществява програмното и техническото осигуряване на компютърната техника, инсталирането и поддържането й, както и поддържането на автоматизираната информационна система и локалната мрежа;
15. осигурява интегрирането на информационната система на агенцията с информационните системи на другите звена от държавната администрация;
16. създава и поддържа страницата на агенцията в Интернет;
17. осъществява връзките с обществеността и информационната дейност на агенцията;
18. организира, осъществява и контролира движението на входящата, изходящата и вътрешната кореспонденция, води отчетност и осигурява информация по получената и изпратената кореспонденция;
19. организира работата с документи, съдържащи информация, класифицирана като държавна или служебна тайна;
20. дава методически указания за работата на деловодствата в териториалните поделения;
21. организира и осъществява размножителната и куриерската дейност;
22. систематизира, съхранява и обработва документите от архива и организира използването им.

history Чл. 13. Дирекция "Финансово-стопански дейности и управление на собствеността":
1. съставя проекта на бюджет на агенцията;
2. разпределя бюджета на агенцията;
3. извършва счетоводното отчитане на приходите и разходите по пълна бюджетна класификация по счетоводни сметки от Единния сметкоплан;
4. изготвя ежемесечни, тримесечни и годишни оборотни ведомости на агенцията, с изключение на ведомостите на териториалните поделения;
5. изготвя годишния баланс на агенцията, без баланса на териториалните поделения, и консолидирания баланс на агенцията;
6. извършва счетоводното отчитане на приходите и разходите по извънбюджетната сметка; изготвя тримесечни и годишни отчети и оборотни ведомости за приходите и разходите от представителството на Върховния комисар на ООН за бежанците в София по пълна бюджетна класификация;
7. контролира отчитането на всички постъпления и извършени разходи във и от касите на агенцията при извършването на всички касови операции;
8. осъществява ефективен вътрешен финансов контрол по спазването на финансовата, бюджетната и платежната дисциплина;
9. поддържа контакти с първостепенния разпоредител с бюджетни кредити и с Министерството на финансите и изпълнява техните разпореждания и изисквания;
10. дава методически указания по функционирането на счетоводствата в териториалните поделения;
11. осигурява съхраняването на счетоводните документи съгласно изискванията на Закона за счетоводството и вътрешните правила и инструкции;
12. организира, осъществява и контролира извършването на инвентаризации съгласно изискванията на Закона за счетоводството;
13. осигурява условия за проверки и финансов контрол от компетентните органи;
14. участва в разработването на щатното разписание на агенцията и го парафира;
15. организира и отговаря за правилното, законосъобразното и ефективното ползване, управление и опазване на недвижимите имоти и движимите вещи - собственост на агенцията или предоставени й за ползване;
16. организира, осъществява и отговаря за снабдяването, съхраняването и разпределянето на стоково-материалните ценности;
17. организира и участва в провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки;
18. осъществява инвестиционно проучване на обектите и изготвя предложения за необходимостта от капитални вложения за основен ремонт, реконструкция и ново строителство;
19. организира и контролира извършването на текущи ремонти, планово строителство, капитален ремонт, поправка на дълготрайните материални активи и товарно-разтоварни работи;
20. организира, отговаря и следи за техническата изправност, правилната експлоатация и поддръжката на ведомствения автотранспорт на централната администрация;
21. организира и отговаря за поддръжката и ремонта на електрическата, водопроводната, отоплителната, телефонната и други мрежи и съоръжения;
22. организира и контролира спазването на изискванията за пожарна и аварийна безопасност; организира и осигурява почистването и отговаря за санитарно-хигиенните условия в сградата на централната администрация и прилежащите й терени;
23. организира, осигурява и контролира охранителния и пропускателния режим в сградата на централната администрация.

Раздел V.
Специалицирана администрация

history Чл. 14. (1) Специализираната администрация подпомага и осигурява осъществяването на правомощията на председателя.
(2) Специализираната администрация е организирана в 3 дирекции: "Методика, документи и процесуално представителство", "Приемане и интеграция на бежанците" и "Международно сътрудничество и евроинтеграция".

history Чл. 15. Дирекция "Методика, документи и процесуално представителство":
1. упражнява контрол за спазване на законовите изисквания за провеждане на производството за предоставяне статут на бежанец или хуманитарен статут;
2. осъществява методическо ръководство и контролира дейността на транзитните и регистрационно-приемателните центрове във връзка с производството и реда за издаване на документи за самоличност на чужденците, търсещи закрила;
3. по искане на Президента на Република България проучва и изяснява факти и обстоятелства и изготвя мотивирано становище по подадена молба за убежище;
4. извършва процесуални действия в производството за предоставяне на статут при необходимост;
5. извършва процесуалните действия в производството за предоставяне на статут по отношение на непридружените малолетни и непълнолетни чужденци;
6. изготвя мотивирани предложения за решения в производството за предоставяне статут на бежанец и хуманитарен статут;
7. дава методически указания и обучава интервюиращите органи, провеждащи ускорено производство;
8. осъществява процесуалното представителство по административни дела, образувани по жалби срещу решенията на председателя на агенцията, с които се отказва предоставяне статут на бежанец или хуманитарен статут, прекратява се производството за предоставяне на статут, отнема се статут, както и по решенията, с които се отказва разрешение за събиране на семейство;
9. осъществява процесуалното представителство по административни дела, образувани по жалби срещу решенията на интервюиращите органи в ускорено производство за отказ поради явна неоснователност на молбата или за прекратяване на производството;
10. участва при изготвянето на становища по проекти на нормативни актове, имащи отношение към производството за предоставяне на статут;
11. участва в разработването на инструкции за действия в случаите, когато молба за закрила е подадена пред дипломатическо или консулско представителство на Република България или пред друг държавен орган, и осъществява взаимодействие по прилагането им;
12. организира взаимодействието и обмена на информация във връзка с производството за предоставяне на статут между агенцията и други държавни органи;
13. организира и координира работата по осигуряване на квалифицирани преводачески услуги за производството за предоставяне на статут;
14. организира обща картотека на чужденците, подали молба за предоставяне статут на бежанец или хуманитарен статут;
15. дава методически указания и контролира дейността на териториалните поделения по регистрацията на чужденците, търсещи закрила;
16. организира и контролира издаването на временно удостоверение на бежанец в ускорено производство и временно удостоверение на бежанец;
17. изготвя образците, организира и осъществява дейността по издаването на удостоверителни документи;
18. комплектува личните дела на чужденците, подали молба за предоставяне статут на бежанец или хуманитарен статут, организира реда на ползването им и отговаря за съхраняването им.

history Чл. 16. Дирекция "Приемане и интеграция на бежанците":
1. анализира необходимостта от откриване и закриване на териториални поделения;
2. разпределя и контролира настаняването на чужденците, търсещи закрила, в транзитните, регистрационно-приемателните центрове и други места за подслон;
3. дава методически указания и контролира дейностите по приемането, временното настаняване и изхранването на чужденците, търсещи закрила, както и за организацията и реда в транзитните и регистрационно-приемателните центрове;
4. прави предложения за определяне на разходните норми, условията и реда за подпомагане с материални и финансови средства на чужденците, търсещи закрила, и на получилите статут на бежанец или хуманитарен статут;
5. разработва критерии за оценка на нуждата от осигуряване на подслон и оказване на финансова и материална помощ на чужденците, търсещи закрила;
6. дава методически указания и контролира дейностите по осигуряване на социална, медицинска и психологическа помощ на чужденците, търсещи или получили закрила;
7. води на отчет чужденците със специални нужди, търсещи или получили закрила, и разработва програми за социалната им защита и интеграция;
8. разработва критерии за оценка на възрастта на чужденци, търсещи закрила, и координира действията по практическото й прилагане;
9. организира, координира и контролира грижите за непридружените малолетни и непълнолетни чужденци, търсещи или получили закрила, както и за чужденци, търсещи или получили закрила, които поради слабоумие или душевна болест не могат да се грижат за своите работи; съдейства за назначаване на настойник, съответно попечител, както и за настаняването им в специализирани заведения;
10. дава методически указания и контролира дейността на интеграционните центрове;
11. разработва проекти и програми за интеграция на чужденците, търсещи или получили закрила, и координира изпълнението им;
12. организира взаимодействието с държавните органи, с органите на местното самоуправление и местната администрация и с неправителствените организации за създаване на условия за интеграция на чужденците, получили закрила;
13. организира и координира дейността по набиране на средства и помощи за материално подпомагане на търсещите или получилите закрила чужденци и контролира разпределянето им;
14. участва при изработването на информационни материали за правата и задълженията на чужденците, търсещи или получили закрила;
15. предлага организационни и практически действия и координира дейностите по отношение на чужденците, търсещи закрила, при постановяване на акт за временна закрила, при военно или друго извънредно положение, при бедствия, аварии и катастрофи и във връзка с отбранително-мобилизационна подготовка.

history Чл. 17. Дирекция "Международно сътрудничество и евроинтеграция":
1. осъществява общата координация на дейността по интеграция с Европейския съюз в областта на убежището и бежанците;
2. следи за промени в международните актове по бежанско право и прави предложения за хармонизиране на законодателството;
3. организира и подпомага сътрудничеството на агенцията с международните правителствени и неправителствени организации, работещи по проблемите на бежанците, както и с европейски бежански служби;
4. участва в разработването и координира изпълнението на съвместни проекти и програми с Европейския съюз, Съвета на Европа и с други международни организации в областта на убежището и бежанците;
5. осъществява взаимодействие със съответните административни звена на министерствата и ведомствата по въпроси, свързани с европейската интеграция в областта на убежището и бежанците, и участва в работни групи;
6. организира и координира взаимодействието с представителствата на Върховния комисар на Организацията на обединените нации за бежанците и с Международната организация по миграция;
7. осъществява взаимодействие и изготвя статистически доклади и аналитични материали за Европейската комисия, за представителството на Върховния комисар на Организацията на обединените нации за бежанците, за Мисията на Република България към Европейските общности в Брюксел и други;
8. събира и съхранява информация и поддържа база от данни за страни на произход, за сигурни трети страни и за приемащи страни;
9. изготвя седмичен бюлетин за последните събития в кризисните райони и го публикува в страницата на агенцията в Интернет;
10. изготвя и актуализира аналитични доклади и справки за сигурните страни на произход, сигурните трети страни, кризисните райони, приемащите страни и за бежанските потоци;
11. изготвя и предлага за ежегодна актуализация проектите на списъци на сигурни страни на произход и на сигурни трети страни;
12. организира и поддържа информационен фонд за правната уредба в страните на произход, в сигурните трети страни и в приемащите страни;
13. организира и поддържа фонда на библиотеката на агенцията;
14. организира протоколно задграничните командировки на служителите и оформя документите.

Раздел VI
Териториални поделения на агенцията

history Чл. 18. Транзитните центрове са териториални поделения на агенцията за регистрация, настаняване, медицинско изследване и провеждане на ускорено производство за чужденците, търсещи закрила.

history Чл. 19. Регистрационно-приемателните центрове са териториални поделения на агенцията за регистрация, настаняване, медицинско изследване, социално и медицинско подпомагане и провеждане на производство за предоставяне статут на чужденците, търсещи закрила, до влизането в сила на решението по молбата за закрила.

history Чл. 20. Интеграционните центрове са териториални поделения на агенцията за осигуряване на обучение по български език, професионална квалификация и други дейности, необходими за интегрирането на чужденците, търсещи или получили закрила в Република България.

history Чл. 21. (1) Териториалните поделения на агенцията се ръководят от директори.
(2) Директорите планират, организират, координират и контролират дейността на съответното териториално поделение.
(3) Директорите носят отговорност за правилното разходване на отпуснатите средства за съответното териториално поделение.
(4) Директорите представят ежегоден доклад пред председателя на агенцията.
(5) При отсъствие на директор неговите функции за всеки конкретен случай се изпълняват от определен от него началник на отдел или служител.

Глава четвърта
ОРГАНИЗАЦИЯ НА РАБОТАТА В АГЕНЦИЯТА

history Чл. 22. (1) Работното време на администрацията е 8 часа дневно и 40 часа седмично при 5-дневна работна седмица.
(2) Работното време е от 8 ч. и 30 мин. до 17 ч. с почивка от 12 ч. и 30 мин. до 13 ч.
(3) Председателят на агенцията утвърждава списък на длъжностите, на които служителите работят при ненормирано работно време.
(4) Служителите при необходимост полагат дежурства на работното си място и са на разположение по домовете си по график, утвърден от главния секретар.
(5) Транзитните и регистрационно-приемателните центрове при необходимост осигуряват 24-часов режим на работа по график, утвърден от директора на центъра.
(6) За положените дежурства служителите ползват компенсации и почивки при условията, по реда и в размерите, определени със Закона за държавния служител, Кодекса на труда и съответните подзаконови нормативни актове.

history Чл. 23. Служителите, заемащи ръководни длъжности:
1. възлагат задачи на служителите в ръководеното от тях административно звено, контролират и отговарят за срочното и качественото им изпълнение;
2. осигуряват взаимодействието с другите административни звена в съответствие с установените организационни връзки и разпределението на дейностите между тях;
3. периодично отчитат дейността на административното звено и предлагат конкретни мерки за подобряването й;
4. предлагат назначаване, повишаване, преместване, стимулиране, дисциплинарни наказания и освобождаване на служителите в ръководеното от тях административно звено.

history Чл. 24. Държавните служители и лицата, работещи по трудово правоотношение, изпълняват възложените им задачи съобразно длъжностните си характеристики и отговарят пред прекия си ръководител за изпълнението на работата.

history Чл. 25. (1) Служителите на агенцията са длъжни да не разгласяват служебна информация, както и данните, свързани с личността на чужденеца, търсещ или получил закрила, станали им известни по време на производството за предоставяне на статут или по време на пребиваването му на територията на Република България след получаване на статут.
(2) При встъпването си в длъжност служителите на агенцията подписват декларация за съхраняване и неразпространяване на информацията и данните по ал. 1.

history Чл. 26. (1) Документите, постъпващи в агенцията от държавни органи, от юридически или физически лица, се завеждат във входящ регистър, като се отбелязват датата и часът на получаването им.
(2) При завеждането на документите по ал. 1 се извършва проверка на наличието на всички материали, посочени в тях, и се образува служебна преписка.
(3) Изходящите от агенцията документи се съставят на бланка в два екземпляра. Вторият екземпляр съдържа инициалите и подписа на служителя, изготвил документа, и на съответното административно звено, като се посочва и датата.
(4) Организацията, редът и начинът на движение на служебните преписки се определят с правила за документооборота в агенцията.

history Чл. 27. На всички молби и жалби се отговаря писмено в едномесечен срок от получаването им, освен ако в закон е установен друг срок. В случаите, когато се налага извършване на проверка, срокът може да бъде удължаван, но за не повече от две седмици.

history Чл. 28. (1) За образцово изпълнение на служебните си задължения, констатирано в процеса на оценяване на трудовото изпълнение, служителите на агенцията могат да бъдат награждавани с отличия и с награди.
(2) Паричните и предметните награди могат да бъдат на стойност до 3 минимални работни заплати за страната за една календарна година. Видът на предметната награда се определя в заповедта на председателя.
(3) Служителят може да бъде награден едновременно с отличие и с предметна или парична награда.

history Чл. 29. Достъпът на външни лица в сградите на агенцията се разрешава по ред, определен от председателя.

Заключителни разпоредби

history Параграф единствен. Правилникът се приема на основание чл. 47, ал. 4 от Закона за убежището и бежанците и чл. 48 от Закона за администрацията.

history към чл. 7, ал. 4
Численост на персонала на Държавната агенция за бежанците при
Министерския съвет - 141 щатни бройки
Председател 1
Заместник-председатели 2
Главен секретар 1
Инспекторат 2
в т. ч. служител по сигурността на информацията 1
Обща администрация 32
в т. ч.:
дирекция "Административно-правно и информационно обслужване" 15
дирекция "Финансово-стопански дейности и управление на
собствеността" 17
Специализирана администрация 46
в т. ч.:
дирекция "Методика, документи и процесуално представителство" 17
дирекция "Приемане и интеграция на бежанците" 13
дирекция "Международно сътрудничество и евроинтеграция" 16
Регистрационно-приемателен център за бежанци - с. Баня,
община Нова Загора 16
в т. ч. директор 1
Регистрационно-приемателен център за бежанци - София 32
в т. ч. директор 1
Интеграционен център за бежанци - София 9
в т. ч. директор 1


   Реклама:
 

сп. "Български законник"

 

в. "Седмичен законник"

 

в. "Главен счетоводител"

 
  вижте пълния списък...   вижте пълния списък...   вижте пълния списък...