Български законник Седмичен законник Главен счетоводител За Експертис Настолник… Трудово право Семинар Бюджет 1000 въпроса…
По тематика > Търговско и облигационно право > Нормативни актове > Наредби > НАРЕДБА № 13 ОТ 14 ЮЛИ 2000 Г. ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ОДОБРЯВАНЕ НА РЕКЛАМАТА НА ЛЕКАРСТВЕНИ ПРОДУКТИ
ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП
Не сте абонат на Експертис?
Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ

НАРЕДБА № 13 ОТ 14 ЮЛИ 2000 Г. ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ОДОБРЯВАНЕ НА РЕКЛАМАТА НА ЛЕКАРСТВЕНИ ПРОДУКТИ

ДВ. бр. 10 от 03.02.2012г.

Обн., ДВ, бр. 59 от 21 юли 2000 г., изм., ДВ, бр. 63 от 15 юли 2003 г., отм., ДВ, бр. 10 от 3 февруари 2012 г.

 

history Чл. 1. С тази наредба се определят условията и редът за одобряване на рекламата на разрешени за употреба в страната лекарствени продукти и тяхното представяне пред медицински специалисти.

history Чл. 2. (1) Реклама на лекарствени продукти е всяка форма на информация, агитационна дейност или предложения, извършвани от или със съгласието на притежателя на разрешението за употреба, с цел да се стимулира предписването, продажбата или консумацията на лекарствени продукти. Рекламата бива:
1. реклама на лекарствени продукти, предназначена за населението;
2. реклама на лекарствени продукти, предназначена за медицински специалисти.
(2) Не представляват реклама на лекарствени продукти:
1. текст върху окончателната опаковка и придружаващата я листовка или указание за употреба, одобрени съгласно наредбата по чл. 4, ал. 3 от Закона за лекарствата и аптеките в хуманната медицина (ЗЛАХМ);
2. кореспонденция, придружавана от материал без рекламен характер, подготвена в отговор на специфичен въпрос, свързан с даден лекарствен продукт;
3. информационни съобщения и указания относно промени в окончателната опаковка, предупреждения за нежелани лекарствени реакции, като част от общите мерки за безопасността на лекарствения продукт, търговски каталози и ценови листи, при условие че не включват данни с рекламен характер по отношение на лекарствения продукт;
4. изявления, отнасящи се до здравето на човека или неговите заболявания, ако не се упоменава директно или индиректно прилагането на лекарствени продукти;
5. провежданите от Министерството на здравеопазването кампании по ваксиниране на населението, когато свързаните с тях рекламни материали не съдържат данни за конкретен лекарствен продукт.


   Реклама:
 

сп. "Български законник"

 

в. "Седмичен законник"

 

в. "Главен счетоводител"

 
  вижте пълния списък...   вижте пълния списък...   вижте пълния списък...