ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП |
ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 48 на Министерския съвет от 1 март 2004 г. ЗА ЗАПЛАТИТЕ В БЮДЖЕТНИТЕ ОРГАНИЗАЦИИ И ДЕЙНОСТИ
ДВ. бр. 46 от 28.05.2004г.
Обн., ДВ, бр. 18 от 5 март 2004 г.,
в сила от 1 януари 2004 г., изм.,
бр. 46 от 28 май 2004 г.
history
Чл. 1. (1) Приема:
1. средни месечни брутни заплати на едно лице от персонала по министерства, ведомства и други бюджетни организации, финансирани от републиканския бюджет, съгласно приложение № 1;
2. средни месечни брутни заплати на едно лице в делегираните от държавата дейности в отраслите образование, здравеопазване, култура и социални услуги, финансирани чрез бюджетите на общините, съгласно приложение № 2;
3. таблица за размерите на минималните и максималните основни месечни заплати по длъжностни нива за работещите в държавната администрация съгласно приложение № 3;
4. таблица на длъжностните наименования, минималните и максималните основни месечни заплати за заетите в данъчната администрация и в Националната агенция за приходите съгласно приложение № 4;
5. таблица на длъжностните наименования, минималните и максималните основни месечни заплати на: председателите, заместник-председателите и членовете на държавни комисии; председателите и заместник-председателите на държавни агенции; областните управители и заместник областните управители, изпълнителните директори на изпълнителни агенции; ръководителите на административни структури, създадени със закон или с постановление, и техните заместници; кметовете, заместник-кметовете и кметските наместници съгласно приложение № 5;
6. таблица на длъжностните наименования, минималните и максималните основни месечни заплати на началниците и членовете на кабинетите на министър-председателя, на заместник министър-председателите и на министрите; на съветниците, експертите и техническите сътрудници в тези кабинети съгласно приложение № 6;
7. таблица на длъжностните наименования и размерите на началните основни месечни заплати за заетите в науката и образованието съгласно приложение № 7;
8. таблица на длъжностните наименования и размерите на началните основни месечни заплати за висшия и средния медицински и друг персонал, зает в здравните заведения по • 1, ал. 1 от допълнителните разпоредби на Закона за народното здраве и в лечебните заведения по чл. 5, ал. 1 от Закона за лечебните заведения, съгласно приложение № 8;
9. таблица на длъжностните наименования и размерите на началните основни месечни заплати за заетите в културата, които не прилагат Закона за държавния служител, съгласно приложение № 9.
(2) За администрациите, необхванати в ал. 1, т. 1 и 2, както и за финансираните от други източници министърът на труда и социалната политика и министърът на финансите определят съвместно средни месечни брутни заплати на едно лице от персонала по предложение на ръководителите на съответните първостепенни разпоредители с бюджетни кредити.
(3) Началните месечни основни заплати при нормална продължителност на работното време за длъжностите, необхванати в приложенията към ал. 1, т. 4, 5, 6, 7, 8 и 9, се определят така, че брутното месечно възнаграждение на лицето да не бъде по-ниско от минималния месечен осигурителен доход за съответната икономическа дейност и квалификационна група професии, определен в приложението към чл. 8, т. 1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване за 2004 г.
history
Чл. 2. (1) Годишният размер на средствата за работна заплата на организациите и дейностите на бюджетна издръжка, включително за администрациите от централната и териториалната изпълнителна власт, се формира с натрупване от началото на годината на основата на разчетената с държавния бюджет и с общинските бюджети численост на персонала и определените по реда на постановлението средни месечни брутни заплати на едно лице от персонала за съответния период.
(2) Средствата за работна заплата, установени по реда на ал. 1 за съответния период, се ползват за определяне и изплащане на основните заплати, на допълнителни и други трудови възнаграждения по Кодекса на труда, по Закона за държавния служител, по друг закон или нормативен акт, с колективен трудов договор и/или с вътрешни правила за работната заплата, и/или с индивидуален трудов договор.
(3) (Отм. - ДВ, бр. 46 от 2004 г.)
(4) (Отм. - ДВ, бр. 46 от 2004 г.)
(5) (Отм. - ДВ, бр. 46 от 2004 г.)
(6) (Отм. - ДВ, бр. 46 от 2004 г.)
(7) (Отм. - ДВ, бр. 46 от 2004 г.)
(8) (Отм. - ДВ, бр. 46 от 2004 г.)
(9) (Изм. - ДВ, бр. 46 от 2004 г.) Паричните награди или стойността на предметните награди, дадени на основание на Закона за държавния служител, а за служителите по трудово правоотношение - съгласно устройствените правилници и/или вътрешните правила за работната заплата, се определят в рамките на средствата по ал. 2.
history
Чл. 3. В съответствие със Закона за висшето образование и Закона за Българската академия на науките ръководствата на гражданските държавни висши училища и на Българската академия на науките самостоятелно определят числеността на персонала и средните месечни брутни работни заплати на едно лице, като:
1. се ръководят от предоставените им субсидии от републиканския бюджет;
2. използват собствени средства, набрани по самостоятелните им бюджети;
3. спазват размерите на началните заплати, определени по длъжности в приложение № 7.
history Чл. 4. В съответствие със Закона за радиото и телевизията управителните съвети на Българското национално радио и на Българската национална телевизия самостоятелно определят числеността на персонала, средните месечни брутни работни заплати на едно лице и средствата за работна заплата.
history Чл. 5. Първостепенните разпоредители с бюджетни кредити без кметовете на общините в рамките на утвърдените средства и средни месечни брутни заплати на едно лице от персонала за съответните системи, отрасли и дейности определят съобразно структурата и квалификацията на персонала конкретните размери на средната месечна брутна заплата на едно лице от персонала по второстепенни и от по-ниски степени разпоредители с бюджетни кредити по реда на чл. 9 от Наредбата за договаряне на работната заплата, приета с Постановление № 129 на Министерския съвет от 1991 г. (обн., ДВ, бр. 55 от 1991 г.; изм., бр. 30 и 40 от 1993 г.).
history
Чл. 6. (1) Общинските съвети по предложение на кметовете на общините определят средните месечни брутни заплати на едно лице от персонала за работещите в делегираната от държавата дейност "Общинска администрация" в рамките на средствата за работна заплата и числеността на персонала, утвърдени с Постановление № 30 на Министерския съвет от 2004 г. за изпълнението на държавния бюджет на Република България за 2004 г. (ДВ, бр. 13 от 2004 г.).
(2) Общинските съвети по предложение на кметовете на общините могат да определят за делегираната от държавата дейност "Общинска администрация" по-висока численост от тази по ал. 1 при същите средни месечни брутни работни заплати на едно лице от персонала за работещите в същата дейност. Средствата за работна заплата и осигурителните плащания се осигуряват от местните данъци и такси, от неданъчни и други общински приходи.
(3) Общинските съвети по предложение на кметовете на общините в съответствие със Закона за местното самоуправление и местната администрация утвърждават средствата за работна заплата и определят средните месечни брутни заплати на едно лице от персонала за работещите в местните дейности по реда на чл. 9 от Наредбата за договаряне на работната заплата.
(4) Министърът на здравеопазването, съответно министърът на образованието и науката, министърът на културата и министърът на труда и социалната политика, съгласувано с министъра на финансите диференцират средните месечни брутни заплати на едно лице от персонала за заетите в делегираните от държавата дейности в здравеопазването, в образованието, в културата и в социалните услуги съгласно приложение № 2 по общини съобразно квалификационния състав и образователната структура на персонала.
(5) Общинските съвети определят средните месечни брутни заплати на едно лице от персонала и средствата за работна заплата на организациите, дейностите и заведенията, финансирани чрез общинските бюджети, като спазват разчетената средна месечна брутна заплата по реда на ал. 4.
history
Чл. 7. (1) Конкретните размери на индивидуалните месечни основни заплати на работещите по трудово правоотношение се договарят и определят с индивидуалните трудови договори в рамките на средствата за работна заплата, установени по реда на чл. 2, ал. 1 и 2, както следва:
1. (изм. - ДВ, бр. 46 от 2004 г.) на персонала в администрациите на органите на държавната власт и местната администрация и в техните структури и звена - при условията и по реда на ал. 3, 4, 5 и 6 на същия член;
2. на персонала в средното образование - по ред и начин, утвърдени с наредба на министъра на образованието и науката, съгласувана с министъра на труда и социалната политика и с министъра на финансите, при условията и по реда на постановлението, както и с отраслово (браншово) споразумение;
3. на персонала в здравните заведения по смисъла на • 1, ал. 1 от допълнителните разпоредби на Закона за народното здраве и в лечебните заведения по чл. 5, ал. 1 от Закона за лечебните заведения - по ред и начин, утвърдени с отраслово (браншово) споразумение и/или с колективни трудови договори, и/или с вътрешни правила за работната заплата;
4. за останалия персонал, необхванат в т. 2 и 3 - по ред и начин, включително по длъжностни наименования и размери на началните основни месечни заплати, утвърдени с отраслови (браншови) споразумения и/или с колективни трудови договори, и/или с вътрешни правила за работната заплата.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 46 от 2004 г.) Конкретните размери на индивидуалните основни месечни заплати на държавните служители се определят от органа по назначаването при условията и по реда на ал. 3, 4, 5 и 6 на същия член.
(3) Индивидуалните размери на основните месечни заплати при пълно работно време не могат да бъдат по-ниски от минималните или началните основни месечни заплати за заеманата длъжност. Индивидуалните основни месечни заплати на заемащите длъжности по приложения № 3, 4, 5 и 6 не могат да бъдат по-високи от максималната основна месечна заплата за заеманата длъжност.
(4) (Изм. - ДВ, бр. 46 от 2004 г., в сила от 1 април 2004 г.) Индивидуалните размери на основните месечни заплати на държавните служители, назначени за първи път на държавна служба, не могат да надвишават с повече от 25 на сто минималната основна месечна заплата за съответната длъжност.
(5) На лицата, постъпващи за първи път в съответната администрация, без лицата по ал. 4, на завръщащите се от отпуск или от командировка с продължителност повече от една година индивидуалните месечни основни заплати се определят до размера на средната основна месечна заплата, изчислена въз основа на минималния и максималния размер на основната месечна заплата за заеманата длъжност.
(6) На лицата, преназначени на друга длъжност, за която са определени по-високи минимални и максимални размери на основната месечна заплата, се определя индивидуална основна месечна заплата до размера на средната основна месечна заплата, изчислена въз основа на минималния и максималния размер на основната месечна заплата за новата длъжност, но не по-малко от размера на получаваната основна месечна заплата до преназначаването.
(7) Конкретните размери на индивидуалните основни месечни заплати на началника на политическия кабинет на министър-председателя и на главния секретар на Министерския съвет се определят от министър-председателя при спазване на изискванията само по ал. 3.
(8) Конкретният размер на основната месечна заплата на главния данъчен директор, заместник главния данъчен директор, изпълнителния директор и заместник изпълнителните директори на Националната агенция за приходите се определя от министъра на финансите в съответствие със спецификата на работата на данъчната администрация и на Националната агенция за приходите.
(9) Основните месечни заплати на заетите в бюджетните организации и дейности се определят в рамките на утвърдените средни месечни брутни заплати на едно лице и средствата за работна заплата, формирани по реда на чл. 2, ал. 1 и 2.
history
Чл. 8. (1) При определяне на увеличенията от 1 юли 2004 г. на индивидуалните основни месечни заплати на работещите в държавната администрация, които прилагат Наредбата за условията и реда за атестиране на служителите в държавната администрация (обн., ДВ, бр. 54 от 2002 г.; изм. и доп., бр. 6 от 2004 г.), се спазват следните правила:
1. на основните звена (дирекции, главни дирекции, териториални звена и т.н.) ръководителят на администрацията определя за всяко основно звено лимит за увеличение на основните месечни заплати и лимит за увеличение на брутните месечни заплати, които те не могат да превишават; лимитите се изчисляват въз основа на относителния дял на средствата за основни и брутни месечни заплати на съответните звена от общия размер на средствата за основни и брутни месечни заплати на администрацията;
2. увеличението на индивидуалната основна месечна заплата се получава в зависимост от оценката на изпълнението от последното атестиране на служителя, като:
а) при оценка 1 "Изключително изпълнение" - увеличението е от 8,5 до 12 на сто;
б) при оценка 2 "Изпълнението е над изискванията" - увеличението е от 8 до 10 на сто;
в) при оценка 3 "Изпълнението отговаря на изискванията" - увеличението е от 7,5 до 9 на сто;
г) при оценка 4 "Изпълнението не отговаря напълно на изискванията, необходимо е подобрение" - увеличението е от 4 до 6 на сто;
д) при оценка 5 "Неприемливо изпълнение" основната заплата не се увеличава, освен ако е по-ниска от минималния размер на основната месечна заплата за заеманата длъжност;
е) при липса на оценка в случаите на невиновно поведение на служителя - увеличението е от 7,5 до 8,5 на сто;
ж) при липса на оценка с оглед прилагане на системата за оценка (новоназначени служители, служители, завръщащи се от продължителен отпуск, и други подобни) - увеличението е от 4 до 8 на сто.
3. служителите с по-добри оценки на изпълнението получават по-голямо процентно увеличение на основните месечни заплати спрямо процентното увеличение на основните месечни заплати за служителите на същата длъжност с по-слаби оценки в рамките на едно и също от посочените в т. 1 основни звена;
4. служителите в рамките на едно и също от посочените в т. 1 основни звена с еднакви оценки на изпълнението получават еднакво процентно увеличение на основните месечни заплати.
(2) Лицата, заемащи длъжности, посочени в приложение № 5 към чл. 1, ал. 1, т. 5, за които не се прилага Наредбата за условията и реда за атестиране на служителите в държавната администрация, могат да получат увеличение на индивидуалните основни месечни заплати от 1 юли 2004 г. не по-голямо от 12 на сто.
history
Чл. 9. (1) (Изм. - ДВ, бр. 46 от 2004 г.) Длъжностното разписание на администрациите на органите на изпълнителната власт и на местното самоуправление, както и на другите бюджетни организации и дейности се разработва по образец съгласно приложението към Наредбата за прилагане на Единния класификатор на длъжностите в администрацията, приета с Постановление № 47 на Министерския съвет от 2004 г. (ДВ, бр. 18 от 2004 г.), и се утвърждава от ръководителя на съответната администрация. Длъжностното разписание трябва да съответства на утвърдената численост на персонала.
(2) Заемането на длъжностите по трудово или по служебно правоотношение се извършва в съответствие с разписанията по ал. 1 и се отразява в поименните разписания на длъжностите по образец съгласно приложението към Наредбата за прилагане на Единния класификатор на длъжностите в администрацията, приета с Постановление № 47 на Министерския съвет от 2004 г. (ДВ, бр.18 от 2004 г.).
(3) За незаетите длъжности се резервират средства за работни заплати в размер не по-малък от минималната или началната основна месечна заплата за длъжността и 10 на сто за други установени допълнителни възнаграждения.
history Чл. 10. Обезщетенията по чл. 220, 222 и 224 от Кодекса на труда и по чл. 61, 104, чл. 105, ал. 3 и чл. 106, ал. 2, 3 и 4, чл. 107, ал. 3 и чл. 107а от Закона за държавния служител на лицата, работили съответно по трудово или по служебно правоотношение и освободени от съответните администрации, се осигуряват от бюджетите на министерствата и другите бюджетни организации, от самостоятелните бюджети на висшите училища, на общините и на другите бюджетни организации и звена, като се отчитат по разходен • "Други възнаграждения и плащания за персонала" от Единната бюджетна класификация за 2004 г.
ДОПЪЛНИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
history
• 1. "Бюджетни организации и дейности" по смисъла на постановлението са:
1. администрациите на органите на държавната власт и местната администрация и техните структурни звена независимо от формата и източника на финансиране;
2. другите държавни и общински организации и звена, които се финансират изцяло или частично от републиканския бюджет или от общинските бюджети;
3. специализираните организации и звена, които работят на извънбюджетна сметка, както и фондовете, създадени със закон или с друг нормативен акт, независимо от източниците на финансиране, доколкото друго не е указано в постановлението, в закон или в друг нормативен акт.
ПРЕХОДНИ И ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
history • 2. Необходимите средства за прилагане на постановлението се осигуряват в рамките на одобрените със Закона за държавния бюджет на Република България за 2004 г. средства по бюджетите на първостепенните разпоредители с бюджетни кредити, трансфера от републиканския бюджет по самостоятелните им бюджети и извънбюджетни сметки, от собствени приходи на общините и по реда на чл. 34 от Закона за устройството на държавния бюджет.
history • 3. Считано от 1 януари 2004 г. на държавните служители се определят индивидуални основни месечни заплати, равни на сумата от основната месечна заплата за длъжност, добавката за ранга, който притежава държавният служител, и съответната добавка за категория администрация, които са му били определени към 31 декември 2003 г.
history • 4. На служителите, които след 1 януари 2004 г. ще преминат от трудово по служебно правоотношение поради определяне на длъжността за заемане от държавен служител, се определят индивидуални основни месечни заплати от 8 до 10,5 на сто по-ниски от получаваните до момента на преминаването заплати при спазване изискванията на чл. 7, ал. 3.
history • 5. Служителите по • 4, чиито индивидуални основни заплати са били увеличени с повече от 4 на сто след преминаване от трудово по служебно правоотношение, за да се осигури минималният размер на основната месечна заплата за длъжността, от 1 юли 2004 г. не получават увеличение освен в случаите, когато индивидуалните основни заплати са под минималния размер на основната месечна заплата за длъжността.
history • 6. Допълнително необходимите средства за осигурителни вноски за лицата по • 4 се осигуряват в рамките на средната месечна брутна заплата и одобрените с бюджета средства за работна заплата и се отчитат по съответните разходни параграфи.
history • 7. В срок един месец от обнародването на постановлението ръководителите на администрациите, посочени в приложение № 1, трябва да представят на министъра на труда и социалната политика, на министъра на държавната администрация и на министъра на финансите поименно разписание на длъжностите преди промените в основните месечни заплати по • 4 и проект на поименно разписание на длъжностите, отразяващ необходимите промени по • 4, поотделно за администрацията и за всеки второстепенен разпоредител с бюджетни кредити.
history • 8. Индивидуалните месечни основни заплати на работниците и служителите, работещи по трудово правоотношение в бюджетните организации и дейности, както и индивидуалните основни месечни заплати на държавните служители, определени по реда на • 3, чиито размери към 1 януари 2004 г. надвишават максималните размери за съответната длъжност по приложения № 3, 4, 5 и 6, не се променят, докато не отговорят на изискванията на чл. 7, ал. 3.
history • 9. Основното месечно възнаграждение на държавните служители и на лицата, работещи по трудово правоотношение, от Министерството на вътрешните работи се определя с отделно постановление на Министерския съвет съответно по реда на чл. 218, чл. 218а, ал. 1 и 2 и чл. 219, ал. 1 и 2 от Закона за Министерството на вътрешните работи.
history • 10. Основното месечно възнаграждение на държавните служители в Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", в териториалните й служби, в Главна дирекция "Охрана" и в териториалните й служби към Министерството на правосъдието се определят с акт на Министерския съвет при условията и по реда, установени в чл. 20, ал. 4 и чл. 20а, ал. 2 и 3 от закона за изпълнение на наказанията.
history • 11. Основните месечни заплати на гражданските лица от Българската армия и структурите на подчинение на министъра на отбраната, които не прилагат Закона за администрацията и Закона за държавния служител, се определят с акт на Министерския съвет.
history • 12. Министърът на труда и социалната политика, министърът на държавната администрация и министърът на финансите дават указания по изпълнението на постановлението и решават в рамките на определените им компетенции възникнали специфични въпроси по прилагането му.
history • 13. Постановлението се приема на основание чл. 107а, ал. 3 и 4 от Кодекса на труда и чл. 67, ал. 2 от Закона за държавния служител и влиза в сила от 1 януари 2004 г.
history
към чл. 1, ал. 1, т. 1
(Изм. - ДВ, бр. 46 от 2004 г.)
Средни месечни брутни заплати на едно лице от персонала
по министерства, ведомства и други бюджетни организации,
финансирани от републиканския бюджет
№ | Министерства, | Ср | една | мес | ечна бру | тна ра | ботн | а за | плат | а на | едн | о лиц | е |
по | ведомства | (в л | в.), в | сил | а от | : | |||||||
ред | и други | ||||||||||||
организации | 01.1. | 01. | 01. | 01.4. | 01.5. | 01. | 01. | 01. | 01. | 01. | 01. | 01. | |
2 | 3 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | |||||
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
1. | Министерство | ||||||||||||
на външните | |||||||||||||
работи | |||||||||||||
общо | 461,62 | 453,77 | |||||||||||
в т. ч.: | |||||||||||||
1.1. | Администра | ||||||||||||
ция на мини | |||||||||||||
стерството | 462,31 | 454,4 | |||||||||||
2. | Министерство | ||||||||||||
на енергети | |||||||||||||
ката и енер | |||||||||||||
гийните | |||||||||||||
ресурси | |||||||||||||
общо | 512,06 | 508,65 | |||||||||||
в т. ч.: | |||||||||||||
2.1. | Администра | ||||||||||||
ция на мини | |||||||||||||
стерството | 515,99 | 512,7 | |||||||||||
3. | Министерство | ||||||||||||
на здраве | |||||||||||||
опазването | |||||||||||||
общо | 281,74 | 281,89 | |||||||||||
в т. ч.: | |||||||||||||
3.1. | Здраве | ||||||||||||
опазване | 278,83 | 281,73 | |||||||||||
3.2. | Администра | ||||||||||||
ция на мини | |||||||||||||
стерството | 454,64 | 453,88 | |||||||||||
4. | Министерство | ||||||||||||
на земедели | |||||||||||||
ето и горите | |||||||||||||
общо | 326,56 | 325,08 | |||||||||||
в т. ч.: | |||||||||||||
4.1. | Администра | ||||||||||||
ция на мини | |||||||||||||
стерството | 384,7 | 380,39 | |||||||||||
5. | Министерство | ||||||||||||
на икономи | |||||||||||||
ката общо | 385,15 | 385,22 | |||||||||||
в т. ч.: | |||||||||||||
5.1. | Администра | ||||||||||||
ция на мини | |||||||||||||
стерството | 468,16 | 465,56 | |||||||||||
6. | Министерство | ||||||||||||
на културата | |||||||||||||
общо | 284,34 | 284,74 | 285,02 | ||||||||||
в т. ч.: | |||||||||||||
6.1. | Администра | ||||||||||||
ция на мини | |||||||||||||
стерството | 472,91 | 484,8 | 484,8 | ||||||||||
7. | Министерство | ||||||||||||
на образова | |||||||||||||
нието и нау | |||||||||||||
ката общо | 241,9 | 241,76 | |||||||||||
в т. ч.: | |||||||||||||
7.1. | Администра | ||||||||||||
ция на мини | |||||||||||||
стерството | 481,05 | 479,12 | |||||||||||
7.2. | Училища в | ||||||||||||
чужбина | 143,99 | 143,99 | |||||||||||
8. | Министерство | ||||||||||||
на околната | |||||||||||||
среда и | |||||||||||||
водите | |||||||||||||
общо | 396,95 | 396,87 | |||||||||||
в т. ч.: | |||||||||||||
8.1. | Администра | ||||||||||||
ция на мини | |||||||||||||
стерството | 472,9 | 469,76 | |||||||||||
9. | Министерство | ||||||||||||
на право | |||||||||||||
съдието | |||||||||||||
общо | 403,72 | 403,71 | |||||||||||
в т. ч.: | |||||||||||||
9.1. | Администра | ||||||||||||
ция на мини | |||||||||||||
стерството | 441,25 | 441,25 | |||||||||||
10. | Министерство | ||||||||||||
на регионал | |||||||||||||
ното разви | |||||||||||||
тие и благо | |||||||||||||
устройство | |||||||||||||
то общо | 310,05 | 309,72 | |||||||||||
в т. ч.: | |||||||||||||
10.1. | Администра | ||||||||||||
ция на мини | |||||||||||||
стерството | 437,34 | 440,44 | |||||||||||
11. | Министерство | ||||||||||||
на транспор | |||||||||||||
та и съоб | |||||||||||||
щенията | |||||||||||||
общо | 418,36 | 409,65 | |||||||||||
в т. ч.: | |||||||||||||
11.1. | Здраве | ||||||||||||
опазване | 280,25 | 280,25 | |||||||||||
11.2. | Администра | ||||||||||||
ция на мини | |||||||||||||
стерството | 473,37 | 472,26 | |||||||||||
12. | Министерство | ||||||||||||
на труда и | |||||||||||||
социалната | |||||||||||||
политика | |||||||||||||
общо | 333,99 | 330,01 | |||||||||||
в т. ч.: | |||||||||||||
12.1. | Администра | ||||||||||||
ция на мини | |||||||||||||
стерството | 477,09 | 473,99 | |||||||||||
13. | Министерство | ||||||||||||
на финансите | |||||||||||||
общо | 404,46 | 403,71 | |||||||||||
в т. ч.: | |||||||||||||
13.1. | Администра | ||||||||||||
ция на мини | |||||||||||||
стерството | 507,8 | 506,8 | |||||||||||
14. | Министерство | ||||||||||||
на младежта | |||||||||||||
и спорта | |||||||||||||
общо | 341,12 | 365,06 | |||||||||||
в т. ч.: | |||||||||||||
14.1. | Администра | ||||||||||||
ция на мини | |||||||||||||
стерството | 410,78 | 467,41 | |||||||||||
15. | Държавна | ||||||||||||
комисия за | |||||||||||||
енергийно | |||||||||||||
регулиране | |||||||||||||
(без длъжно | |||||||||||||
стите по | |||||||||||||
чл. 12, | |||||||||||||
ал. 5 ЗЕЕЕ) | 485,81 | 481 | |||||||||||
16. | Агенция за | ||||||||||||
ядрено | |||||||||||||
регулиране | |||||||||||||
(без длъжно | |||||||||||||
стите по | |||||||||||||
чл. 4, ал. 2 | |||||||||||||
и 3 от | |||||||||||||
Закона за | Забележки: