ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
№ 24-39-88 от 22.07.2015 г. Относно: Приложение на разпоредбите на Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДС)
Публикувано на 08.01.2016
НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ
Във Ваше запитване, препратено по компетентност в Централно управление на Националната агенция за приходите с вх. № 24-39-88/24.06.2015 г., е изложено следното:
При сключване на договори с рекламни агенции се определят траншове или етапи на плащане, рекламата се включва в определени с договорите тиражи или се определя плащане след като рекламата е публикувана. Вариантите на договаряне са различни, но могат да се обединят в следните групи:
За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ.