ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
Разходи за данъчни цели
Публикувано на 07.08.2009
Отговаря Иван Симов – регистриран одитор
Въпрос: ЕООД ползва офис по договор за наем с физическо лице. За експлоатацията на офиса се извършват разходи за ТЕЦ, ВиК, електричество, поддръжка на входа. Фактурите за тези услуги се издават на физическото лице - собственик на офиса, партиди не са променяни. По договор тези суми са за сметка на дружеството и то ги плаща по банков път. Възможно ли е тези разходи да бъдат признати за данъчни цели?
Отговор: В момента (така както описвате си...
За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ.