ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
Префактуриране на разходи за оборудване на офиса
Публикувано на 19.02.2010
Отговаря Иван Симов – регистриран одитор
Въпрос: Българска фирма, нерегистрирана по ЗДДС извършва посреднически услуги на фирма извън Европейския съюз срещу уговорено месечно възнаграждение. Съгласно договора разходите по оборудването на офиса /компютри, принтери и др./, както и текущите разходи за телефон, наем на автомобил, гориво и представителни разходи,извършени от нас се възстановяват от чуждата фирма. Фактурите за всички покупки са издадени на нашата фирма и ни ги префактурираме ...
За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ.