ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
ОТЧИТАНЕ НА НАЕМИ
Публикувано на 18.05.2010
Отговаря ст.н.с. д-р Живко БОНЕВ - д.е.с.
Сключен е договор за наем на помещение, което представлява офис на фирмата. За последните два месеца, поради финансови затруднения, не е платен наемът. В този случай следва ли да се начисли разходът в 2009 г., като задължението остане на разчет към 31.12.09 г., или следва да се начисли наемът в месеца на плащане на наемната сума?
Всички приходи и разходи следва да се отразяват в периода, за който се отнасят, независимо дал...
За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ.