ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
Отчитане на разходи за гаранционно обслужване при продажба на стоки
Публикувано на 28.09.2010
Евгени Рангелов – магистър по финанси
В сп. „Счетоводство +”, бр. 1/2010 г. Евгени Рангелов – магистър по финанси, разглежда следния казус: Фирма се занимава с продажба на стоки. Как е най-точно да бъдат отчитани разходите, свързани с гаранционното обслужване на тези стоки. Налага се да бъдат подменяни части на продадени вече стоки, които са за сметка на фирмата. Трябва ли да бъде начисляван ДДС за допълнително изписаните части, признават ли се те за необходимо присъщ разход, или под...
За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ.