Български законник Седмичен законник Главен счетоводител За Експертис Настолник… Трудово право Семинар Бюджет 1000 въпроса…
По тематика > Счетоводство > Въпроси, отговори и коментари > 2011 г. > Документиране и отчитане на предполагаеми разходи за демонтаж и извеждане на актив от употреба, включително възстановяване на терен
ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП
Не сте абонат на Експертис?
Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ

Документиране и отчитане на предполагаеми разходи за демонтаж и извеждане на актив от употреба, включително възстановяване на терен

Публикувано на 27.09.2011

Евгени Рангелов – магистър по финанси

    В сп. „Финанси и право”, бр. 8/2011 г. Евгени Рангелов – магистър по финанси, отговаря на въпроса как се извършват документирането и отчитането на предполагаемите разходи за демонтаж и извеждане на актив от употреба, включително възстановяване на терена.
В последните години честа практика е общинските съвети да отдават под наем определени общински терени, върху които наемателят да изгради и ползва временни постройки за търговия, услуги или ...

За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ
.


   Реклама:
 

сп. "Български законник"

 

в. "Седмичен законник"

 

в. "Главен счетоводител"

 
  вижте пълния списък...   вижте пълния списък...   вижте пълния списък...