ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
Осигуряване на офис сътрудник във фирма, която временно няма дейност
Публикувано на 26.04.2013
Отговаря Аспасия ПЕТКОВА - експерт по социално осигуряване
Въпрос: Как трябва да се осигурява офис сътрудник във фирма, която временно няма дейност? Дружеството се е занимавало с проектантски услуги - всички са се осигурявали на минимални (или повече) прагове за ИД проектиране. Сега обаче проектанти няма. Офис сътрудникът е назначен на минимална РЗ.
Задължително ли е да се осигурява на праг за дейност програмиране или може да се осигурява на праг за длъжност офис сътрудник за прои...
За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ.