Български законник Седмичен законник Главен счетоводител За Експертис Настолник… Трудово право Семинар Бюджет 1000 въпроса…
По тематика > Счетоводство > Въпроси, отговори и коментари > 2016 г. > Фундаментална грешка
ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП
Не сте абонат на Експертис?
Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ

Фундаментална грешка

Публикувано на 16.09.2016

Отговаря доц. д-р Али ВЕЙСЕЛ - регистриран одитор

    Мой клиент е получил фактури от негов доставчик за 2014 г. и 2015 г. Доставчикът твърди, че са пращали фактурите по мейл, но ние нищо не сме получили. Защо, най-малкото, при годишните приключвания за 2014 г. и 2015 г. не са ни пратили писма за потвърждаване на вземания - нямам обяснения. Друг е въпросът, че и моят клиент е ползвал въпросната услуга за колокиране на сървър и интернет достъп, без да се замисли, че дължи пари за това. Не оспорваме с...

За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ
.


   Реклама:
 

сп. "Български законник"

 

в. "Седмичен законник"

 

в. "Главен счетоводител"

 
  вижте пълния списък...   вижте пълния списък...   вижте пълния списък...