ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
Фундаментална грешка
Публикувано на 16.09.2016
Отговаря доц. д-р Али ВЕЙСЕЛ - регистриран одитор
Мой клиент е получил фактури от негов доставчик за 2014 г. и 2015 г. Доставчикът твърди, че са пращали фактурите по мейл, но ние нищо не сме получили. Защо, най-малкото, при годишните приключвания за 2014 г. и 2015 г. не са ни пратили писма за потвърждаване на вземания - нямам обяснения. Друг е въпросът, че и моят клиент е ползвал въпросната услуга за колокиране на сървър и интернет достъп, без да се замисли, че дължи пари за това. Не оспорваме с...
За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ.