ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
Отчитане на наем на офис помещение
Публикувано на 11.02.2020
Отговаря проф. д-р Али ВЕЙСЕЛ – регистриран одитор
Въпрос: Българско дружество прилага МСФО 16 за отчитане на наем на офис помещение.
Начислените разходи за амортизация и разходи за лихви признават ли се за данъчни цели по ЗКПО в годината на начисляване? Ако не се признават - това временни или постоянни данъчни разлики ли са? Ако са временни - кога настъпва моментът за тяхното признаване?
...
За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ.