Български законник Седмичен законник Главен счетоводител За Експертис Настолник… Трудово право Семинар Бюджет 1000 въпроса…
По тематика > Данъци > Въпроси, отговори и коментари > ЗДДС > 2022 г. > Анулиране на погрешно издадени фактури
ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП
Не сте абонат на Експертис?
Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ

Анулиране на погрешно издадени фактури

Публикувано на 25.03.2022

Отговаря Иван МИНЧЕВ – данъчен експерт

    Въпрос: Фирма, регистрирана по ЗДДС, доставя стока на клиент, за което издава фактура в брой в момента на доставката в месец октомври. Фактурите, които издава доставчикът, са и касови бележки (касовият бон не може да се отдели от фактурата). В края на м. ноември, когато декларацията и дневниците по ЗДДС за октомври са вече подадени, се оказва, че при издаване на фактурата е сгрешен получателят (клиентът). Как би следвало да се процедира в този сл...

За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ
.


   Реклама:
 

сп. "Български законник"

 

в. "Седмичен законник"

 

в. "Главен счетоводител"

 
  вижте пълния списък...   вижте пълния списък...   вижте пълния списък...