| ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
|
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
|
Решение от 31.07.2000 г. по н.а.х.д. № 2411/2000 г., СРС, влязло в сила на 15.03.2001 г., оставено в сила на 15.03.2001 г. по к.н.а.х.д. № 1732/2001 г. на СГС, Районен съдия Мирослава Тодорова
Публикувано на 31.07.2000
РЕКЛАМНОТО СЪОБЩЕНИЕ, ПО СМИСЪЛА НА ЗТ, ИМА ПРЯКО ПОСЛАНИЕ КЪМ АДРЕСАТИТЕ ДА ГИ СТИМУЛИРА ДА СТАНАТ ПОТРЕБИТЕЛИ НА ОПРЕДЕЛЕН ТЪРГОВСКИ ПРОДУКТ - СТОКА ИЛИ УСЛУГА, ЧРЕЗ ОПИСАНИЕ ИЛИ ХУДОЖЕСТВЕНО ПРЕСЪЗДАВАНЕ НА НЕГОВИ СПЕЦИФИЧНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ. НАПРОТИВ, НЕДОПУСТИМО Е СПОНСОРСКОТО СЪОБЩЕНИЕ ПРЯКО ДА ПРОПАГАНДИРА СТОКИ И УСЛУГИ, ПРОИЗВЕЖДАНИ И ИЗВЪРШВАНИ ОТ СПОНСОРА, ТО ИМА ЗА ЦЕЛ ДА НАПРАВИ ИЗВЕСТНО СРЕД ОБЩЕСТВОТО ИМЕТО, ТЪРГОВСКАТА МАРКА, РЕПУТА...
За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ.