ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
ПРАВИЛА ЗА РЕДА И СРОКОВЕТЕ ЗА ОДОБРЯВАНЕ (СЪГЛАСУВАНЕ) НА ОБЩИ УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРИТЕ С ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА ПОЩЕНСКИ УСЛУГИ
ДВ. бр. 102 от 31.12.2019г.
Обн., ДВ, бр. 74 от 20 септември 2016 г., попр., ДВ, бр. 80 от 11 октомври 2016 г., отм., ДВ, бр. 102 от 31 Декември 2019 г.
history
Чл. 1. (1) Пощенските оператори представят за одобряване (съгласуване) в Комисията за регулиране на съобщенията (Комисията) проект на общи условия на договорите с потребителите на хартиен и електронен носител.
(2) Проектите на общи условия на пощенския оператор със задължение за извършване на универсалната пощенска услуга и на пощенските оператори, лицензирани за извършване на услугите по чл. 39, т. 2 и/или 3 от Закона за пощенските услуги, трябва да отговарят на изискванията на чл. 21, ал. 2 от Закона за пощенските услуги.
(3) Проектите на общи условия на пощенските оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги по чл. 38, т. 1 - 3 от Закона за пощенските услуги, трябва да отговарят на изискванията на чл. 21, ал. 3 от Закона за пощенските услуги.
history
Чл. 2. (1) Пощенският оператор със задължение за извършване на универсалната пощенска услуга, пощенските оператори, извършващи услуги, включени в обхвата на универсалната пощенска услуга, и пощенските оператори, извършващи пощенски парични преводи, вземат становище от Комисията за защита на потребителите по проектите на общи условия на договора с потребителите, преди да го представят за одобряване (съгласуване) от Комисията.
(2) Становището по ал. 1 се прилага към проекта на общи условия по чл. 1, ал. 2.