ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
ИЗМЕНЕНИЕ № 1 НА ФИНАНСОВИЯ ДОГОВОР МЕЖДУ РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ И ЕВРОПЕЙСКАТА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА (ПРОЕКТ "БЪЛГАРИЯ – ТРАНЗИТНИ ПЪТИЩА V")
ДВ. бр. 3 от 11.01.2011г.
Ратифицирано със закон, приет от 41-ото Народно събрание на 25 ноември 2010 г., ДВ, бр. 96 от 2010 г.
В сила от 17 ноември 2010 г.
Обн., ДВ, бр. 3 от 11 януари 2011 г.
history
Финансов договор между Република България и Европейската инвестиционна банка ("Банката") от 3/27 август 2007 ("Финансов договор")
Изменение № 1
Ваше Превъзходителство,
Позовавайки се на Ваше писмо № 17-00-88 от 22.02.2010 и на проведените на 18.03.2010 в София между нас разговори, имаме удоволствието да Ви информираме, че приемаме да променим Техническото описание, изложено в Приложение А към Финансовия договор.
Следователно настоящото Техническо описание, както е посочено в Приложение А на Финансовия договор, ще бъде заменено с актуализирано Техническо описание, както е посочено в анекса към настоящото Писмо за изменение.
Всички останали понятия и условия от Финансовия договор остават непроменени.
Понятията, дефинирани във Финансовия договор, ще се интерпретират по същия начин при използването им в настоящото, освен ако не е изрично посочено друго.
Приложимото право към настоящото писмо е правото на Великото херцогство Люксембур г.
За да потвърдите своето съгласие с горното, най-учтиво Ви молим да парафирате и подпишете, посочвайки и датата на подписването, и трите оригинала на настоящото Писмо за изменение.
Настоящото изменение на договора влиза в сила след получаване от Банката на два надлежно подписани оригинала на настоящото писмо.
В заключение молим да препратите като информация един от надлежно подписания оригинал на писмото на Фонд "Републиканска пътна инфраструктура".
Анекс
history
"Приложение А
Страница 1/8
ТЕХНИЧЕСКО ОПИСАНИЕ
Цел, място
Проектът се отнася до проектирането, надзора и работите по рехабилитацията и модернизацията на главни пътища в България, включително оказване на техническо съдействие на Фонд "Републиканска пътна инфраструктура" (ФРПИ) (ново наименование: Агенция "Пътна инфраструктура").
Целият проект обхваща около 1650 км главни пътища, като включва следните видове работи:
Рехабилитация на съществуващи пътища
Пътища: рехабилитационните работи обичайно включват усилване на съществуващата настилка чрез изпълнение на асфалтобетонови износващи и изравнителни пластове, стабилизиране на пътните банкети, рехабилитация на водостоците и пътното отводняване, пътна маркировка и сигнализация, включително мерки за намаляване на скоростта и повишаване безопасността на движението в рамките на населени места.
Много съществените ремонтни работи могат да включват реконструкцията на пластове от основата на пътя (носимоспособност: минимум 11.5 т/натоварване на ос). Нормативните изисквания за геометрията на различните видове пътища може да се реализират чрез разширението на съществуващите пътни платна и частична промяна в трасето.
Мостове: рехабилитационните работи обичайно включват ремонт и/или подмяна на стоманобетонни елементи и на дилатационните фуги, хидроизолацията, тротоарните блокове, асфалтобетонови пластове, стоманени предпазни огради и парапети.
Работите могат да включват подмяна на енергозахранващи кабели и осветление. Техническите стандарти следва да са в съответствие с последните препоръки на Европейския съюз по отношение на безопасността на движението по пътищата.
Рехабилитационните работи не включват инвестиции, които изискват оценка на въздействието върху околната среда (ОВОС) съгласно приложения 1 и 2 към чл. 81 (1) 2 от Закона за опазване на околната среда.
Подобрение на съществуващи пътища
и ново строителство
Новото строителство се отнася до рехабилитацията, претрасирането и разширението на съществуващите пътища към многолентови пътни платна и създаването на обходни пътища и кръстовища на нива във или около населените зони.
Техническа помощ и управление на проекта
Оказване на техническа помощ на "Звеното за управление на проекти" към Фонд "Републиканска пътна инфраструктура"(ФРПИ) (ново наименование: Агенция "Пътна инфраструктура") за управление на проекта: включва анализ и обосновка за работите, помощ при контрола на екологичните процедури, преглед на проекта и тръжните документи, изготвени от местни консултанти преди обявяването на търга, оценка на внесените оферти, контрол върху качеството на работите и управление на изпълнението им. Обхватът на техническата помощ включва така също и въвеждането на нови технологии за рехабилитация на пътища, поддръжка и ремонти на съоръженията.
Всякакви промени по техническото описание изискват предварителното одобрение "без възражения" от страна на банката.
Календар
Подготовката на работните проекти и изготвянето на тръжната документация ще се извърши в периода между 2006 и 2011 г. Възлагането на индивидуални договори за изпълнение на работи и стартирането на строителните фази е планирано по график за 2008 г. с очаквано завършване на всичките лотове през 2013 г.
Проектът включва следните 27 лота: