ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
Анулиране на погрешно съставени документи
Публикувано на 19.02.2019
Отговаря Христо ДОСЕВ - д.е.с., регистриран одитор
В месец април сме издали фактура на нов клиент, но имаме грешка в името и съответно в булстата и данъчния номер. Името и булстатът на грешното ЮЛ са реални и много подобни на тези на нашия клиент и той също не е забелязал тази грешка. От м.04 до м.09 на този клиент сме издали общо 10 фактури, които сме си осчетоводили в дневниците с грешните данни. Доколкото разбрах, те също са си ги осчетоводили в техните дневници, 9 от 10-те фактури са и плате...
За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ.