ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
Подмяна на касови апарати
Публикувано на 26.03.2019
Отговаря Лиляна ПАНЕВА - данъчен консултант
Нашата фирма гаранционно подържа уреди с марка “Ф.”. Доставяме части от Ф., Холандия. Гаранционното обслужване фактурираме също на Ф. Разплащането става по банков път. Уредите, които обслужваме извънгаранционно, фактурираме по банков път, в брой или се пуска само касов бон, ако клиентът не иска фактура. Постъпленията в брой за месеца не са много. Сервизът има софтуер, но не е СУПТО. Въпросът ми е трябва ли задължително да сменим софтуера, или сам...
За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ.