ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
Съхраняване на счетоводна информация
Публикувано на 03.09.2019
Отговаря доц. д-р Андрей АЛЕКСАНДРОВ
Въпрос: Българско дружество, което е ликвидирано и заличено в Търговския регистър, има документация, различна от вече предадената на НОИ, свързана с персонала. Има ли някакво законово задължение за съхранение или последици, ако вече ненужните документи на заличеното дружество бъдат унищожени? Съществува ли правна възможност, въпреки че дружеството е заличено, по някаква причина да бъдат изисквани от държавни органи документи от тип фактури за раз...
За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ.