ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
Третиране по ЗДДС при неплащане по доставка
Публикувано на 28.05.2021
Отговаря Ганка ПЕТРОВА - гл. експерт по приходите в НАП
Българско дружество продава стока на свой клиент с начислен ДДС. Впоследствие клиентът изпада в несъстоятелност и доставчикът не получава договореното плащане.
Възникват следните въпроси:
1. Има ли право доставчикът да възстанови начисления ДДС по фактурата, издадена на своя клиент?
2. Ако да - при какви условия и как следва да се подходи?
Съгласно разпоредбата на чл. 115...
За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ.