ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП | |
Не сте абонат на Експертис? Разгледайте вариантите ни за АБОНАМЕНТ |
Отчитане на разходите за ламинат и дограма на офис
Публикувано на 27.08.2021
Отговаря проф. д-р Али ВЕЙСЕЛ, д.е.с., рег. одитор
Фирмата ни е закупила ламинат на стойност 1200 лева и ПВЦ дограма за 2000 лева на офис в собствен имот. Как е правилно да се осчетоводят направените покупки - като текущ разход или като ДМА? Ако е ДМА, в коя група амортизируеми активи е правилно да се отнесат?
Дълготрайни активи се признават съгласно разпоредбите на СС № 16 Дълготрайни материални активи. Ламинатът и ПВЦ дограмата могат да се отчитат като отделни дълготрайн...
За да четете пълния текст на този материал, моля, влезте с вашата абонаментна парола за достъп или
разгледайте вариантите за АБОНАМЕНТ.