ВЪВЕДЕТЕ ВАШАТА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП |
НАРЕДБА ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА СЪЗДАВАНЕ НА ВЕДОМСТВЕНИ ВОЕННОВРЕМЕННИ ЗАПАСИ НА МИНИСТЕРСТВОТО НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ
ДВ. бр. 5 от 19.01.2010г.
Обн., ДВ, бр. 65 от 10 август 2007 г., изм., ДВ, бр. 5 от 19 януари 2010 г.
Раздел I.
Общи положения
history
Чл. 1. (1) С наредбата се определят условията и редът за осъществяване на дейностите, свързани със създаване на ведомствени военновременни запаси на Министерството на вътрешните работи (МВР), наричани по-нататък "военновременни запаси".
(2) Дейностите, свързани със създаване на военновременни запаси, са:
1. планиране;
2. закупуване, доставка и приемане;
3. съхраняване, поддържане и обновяване;
4. освобождаване и използване;
5. отчитане и контрол;
6. финансиране.
history
Чл. 2. (1) Военновременните запаси са частна държавна собственост.
(2) Дейностите по чл. 1, ал. 2 се осъществяват със средства от текущия бюджет на МВР.
history
Чл. 3. (1) Военновременните запаси представляват материални ресурси, предназначени да осигурят комплектуването на структурните звена на МВР по военновременните щатове за определен период до 30 дни и потребности на министерството до въвеждането на общия държавен военновременен план.
(2) Материалните ресурси по ал. 1 се определят с номенклатурен списък, различен от приетия с решение на Министерския съвет списък по чл. 14 от Закона за държавните резерви и военновременните запаси.
history Чл. 4. Военновременните запаси включват: техника, огнестрелни оръжия, боеприпаси, технически средства за ядрена, химическа и биологична защита, горивно-смазочни материали, лекарствени средства, медико-санитарни материали, комплектуващи изделия и модулни комплекти, храни, облекла, резервни части, инструменти, прибори и други материални ресурси.
history
Чл. 5. (1) Ръководството на дейностите, свързани със създаване на военновременните запаси, се осъществява от министъра на вътрешните работи или от упълномощен от него заместник-министър.
(2) Методическото ръководство и контролът на дейностите, свързани със създаването на военновременните запаси, се осъществяват от дирекция "Управление при кризи и отбранително-мобилизационна подготовка" (ДУКОМП) на МВР.
history
Чл. 6. (1) Ръководителите на структурни звена на МВР отговарят за стопанисваните от тях военновременни запаси.
(2) За изпълнение на дейностите, свързани със създаването на военновременните запаси, структурните звена на МВР осигуряват необходимите оборудвани складове, охрана, транспортни и товаро-разтоварни средства и личен състав.
(3) Стопанисването, отчитането и поддържането на военновременните запаси се извършва от назначени материалноотговорни лица, които първоначално приемат съответните ресурси и при необходимост ги сдават на друго материалноотговорно лице в присъствието на комисия, назначена от съответния ръководител на структурното звено на МВР.
history Чл. 7. Данни, свързани с дейностите по създаване на военновременни запаси, представляват класифицирана информация съгласно Закона за защита на класифицираната информация.
Раздел II.
Планиране на военновременните запаси
history
Чл. 8. Планирането на военновременните запаси включва:
1. разработване и утвърждаване на номенклатурен списък за военновременните запаси;
2. разработване и утвърждаване на норми за полагащите се ресурси за военно време;
3. определяне на потребността от конкретни номенклатури и количества;
4. разработване на нормативи за военновременни запаси;
5. изготвяне на заявки за необходимите военновременни запаси;
6. планиране на съответните финансови средства за закупуване, доставка, поддържане и обновяване на военновременни запаси.
history Чл. 9. Планирането на военновременните запаси се организира от ДУКОМП.
history
Чл. 10. (1) За създаване на военновременни запаси ДУКОМП разработва годишна и перспективна програма, в които се отразяват номенклатурите, количествата, сроковете за създаването им и необходимите за това финансови средства.
(2) (изм., ДВ, бр. 5 от 2010 г.) Дирекция "Управление при кризи и отбранително-мобилизационна подготовка" представя на дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" (ДУССД) на МВР информация за необходимостта от създаване и ежегодно обновяване на военновременни запаси, за номенклатурите - предмет на централизирана доставка, общо за министерството.
(3) Структурните звена на МВР разработват план за създаване на военновременни запаси - предмет на децентрализирана доставка, екземпляр от който изпращат в ДУКОМП.
history
Чл. 11. (1) Номенклатурният списък на военновременните запаси включва наименованията на материалните ресурси, които следва да се съхраняват и поддържат като военновременни запаси, и вида на тяхната доставка - централизирана или децентрализирана.
(2) Нормативите за военновременни запаси представляват числов израз в съответна мерна единица, отразяващ периода, за който се изчисляват потребностите от различните номенклатури от номенклатурния списък.
history Чл. 12. Номенклатурният списък на военновременните запаси и нормативите за тях се приемат с решение на Министерския съвет по предложение на министъра на вътрешните работи.
history
Чл. 13. Актуализиране на списъка по чл. 8, т. 1 и/или на нормативите по чл. 8, т. 4 се извършва при:
1. съществени организационно-щатни промени;
2. допълване с нови номенклатури или отпадане на такива в нормите за полагащите се ресурси за военно време;
3. промяна на срока за въвеждане в действие на частта от общия държавен военновременен план, касаеща МВР;
4. снемане от въоръжение, снабдяване и употреба на номенклатури огнестрелни оръжия и боеприпаси, техника и други материални ресурси.
history
Чл. 14. (1) Нормите по чл. 8, т. 2 се разработват съобразно спецификата на дейностите на структурните звена на МВР и определят вида, номенклатурите и количествата на отделните материални ресурси за колективна и индивидуална употреба, необходими за изпълнение на военновременните им задачи.
(2) Нормите по чл. 8, т. 2 се обявяват със заповед на министъра на вътрешните работи и са основание за планиране на военновременните потребности.
history
Чл. 15. Актуализиране на нормите по чл. 8, т. 2 се извършва при:
1. снемане от въоръжение, снабдяване и употреба на номенклатури огнестрелни оръжия и боеприпаси, техника и други материални ресурси;
2. превъоръжаване с нови образци огнестрелни оръжия, техника и преминаване на снабдяване с нови номенклатури;
3. съществени промени в организационно-щатната структура;
4. изменение на възложените задачи.
history Чл. 16. Разработването и актуализацията на номенклатурния списък по чл. 8, т. 1, нормите по чл. 8, т. 2 и нормативите по чл. 8, т. 4 се организират от ДУКОМП.
history Чл. 17. Потребността и осигуреността на структурните звена на МВР с материални ресурси за военно време се определя със заповед на министъра на вътрешните работи.
Раздел III.
Закупуване, доставка и приемане на военновременните запаси
history Чл. 18. Закупуването на военновременни запаси се извършва със средства от бюджета на МВР в рамките на утвърдените бюджетни кредити на структурните му звена.
history Чл. 19. (изм., ДВ, бр. 5 от 2010 г.) В рамките на утвърдения бюджет на МВР ДУССД организира финансирането на дейностите за централизираните доставки, а структурните звена - разпоредители с финансови средства, организират финансирането за децентрализираните доставки на имущества за военновременен запас.
history Чл. 20. Закупуването на материални ресурси за военновременни запаси се извършва по реда на Закона за обществените поръчки и нормативните актове по прилагането му.
history
Чл. 21. (1) За военновременни запаси се приемат сертифицирани материални ресурси първа категория с най-добро качество, отговарящи на съответните технически условия и на приетите български и международни стандарти.
(2) За военновременни запаси могат да бъдат приемани и имущества, получени от дарения, отговарящи на изискванията на ал. 1.
Раздел IV.
Съхраняване, поддържане и обновяване на военновременните запаси
history Чл. 22. Военновременните запаси се съхраняват в складове на структурните звена на МВР и във външни съхранители - складове на други ведомства или търговци по смисъла на Търговския закон.
history Чл. 23. Редът и организацията на съхраняването и поддържането на военновременните запаси се основава на общи и специфични изисквания за складовете и отделните видове имущества, регламентирани в наредби, стандарти, спецификации и вътрешноведомствени актове.
history
Чл. 24. (1) Военновременните запаси се съхраняват в складовете на структурните звена на МВР отделно от имуществата за текущи нужди, като се подреждат по видове, размери, номера, ръстове, партиди, серии и година на производство.
(2) На видно място в складовете се поставят описи с основни данни за имуществата и предназначението им.
(3) При липса на достатъчно складова площ или когато едно и също материалноотговорно лице стопанисва материални ресурси за текущи нужди и такива за военновременни запаси, се допуска съвместяването им в помещенията, като ясно се отделят количествата от едни и същи номенклатури, предназначени за различните цели.
(4) По изключение едни и същи номенклатури за военновременни запаси и за текущи нужди може да се съхраняват заедно при липса на достатъчно съдова вместимост.
history Чл. 25. Военновременни запаси се съхраняват във външни съхранители при липса на достатъчно складови площи или при доказана нецелесъобразност или неефективност от съхраняването им в складове на МВР.
history
Чл. 26. (1) Изборът на външен съхранител - търговец, се извършва по реда на Закона за обществените поръчки и нормативните актове по прилагането му.
(2) Дейности, свързани със създаване на военновременни запаси във външен съхранител, се уреждат чрез сключен договор за влог между спечелилия процедурата кандидат и структурното звено на МВР.
(3) Предаването на военновременни запаси за съхраняване във външен съхранител се извършва с предавателно-приемателен протокол съгласно приложение № 1, който е неразделна част от сключения със съхранителя договор за вло г.
(4) Екземпляр от подписания договор по ал. 2 се изпраща в ДУКОМП.
history
Чл. 27. (1) Военновременните запаси, намиращи се във външен съхранител, се водят от съхранителя задбалансово, количествено и стойностно като стоки на отговорно пазене.
(2) Съхранителят по ал. 1 осигурява необходимите условия за спазване на технологичните изисквания на приетите стандарти при съхраняване на предоставените му материални ресурси в наличните си складови площи и съдови вместимости.
(3) Щетите, причинени на военновременни запаси поради неправилно съхраняване, опазване и обновяване, са за сметка на съхранителя по ал. 1.
(4) Органите за приватизация са длъжни да уведомят МВР при откриване на процедура за приватизация на търговци, регистрирани по Търговския закон, и да изискват данни за наличието на военновременни запаси на министерството при съответните търговци.
(5) При обявяване в несъстоятелност, при ликвидация или при заведени съдебни дела срещу съхранителя по ал. 1 структурното звено на МВР - собственик на запасите, предприема действия за опазването и изтеглянето на съхраняваните в него военновременни запаси или запасите се освобождават по реда на раздел V.
(6) При промяна на собствеността на външния съхранител структурното звено на МВР подписва нов договор с новия собственик, ако условията са изгодни за двете страни по договора.
(7) При промяна на управителния орган на външния съхранител, на седалището и адреса на управление, на материалноотговорните лица и при преобразуването му съхранителят е длъжен в 14-дневен срок да уведоми съответното структурно звено, с което има сключен договор за вло г.
history
Чл. 28. (1) Поддържането на военновременните запаси включва извършване на ремонтни дейности и осигуряване на необходимото оборудване на складовете, както и обслужване на материалните ресурси за осигуряване на оптимално съхраняване и запазване на техническите им параметри.
(2) Ежегодно през месеците април-май и септември-октомври на военновременните запаси се извършва профилактика и сезонно техническо обслужване.
history
Чл. 29. (1) Обновяването на военновременни запаси, независимо от мястото им на съхраняване, се извършва чрез подмяната им с нови видове, номенклатури, партиди и серии преди изтичане срока им на годност от доставките за текущи нужди.
(2) За обновяване на запасите в структурните звена на МВР се разработват разчети, в които се отразяват количествата и сроковете за подмяната им.
(3) Залаганите за военновременни запаси нови видове, номенклатури, партиди и серии не трябва да са преминали повече от 1/3 от срока на годност (съхраняване) на съответния материален ресурс.
(4) Обновяването на запасите се извършва, без да се нарушават количествата и комплектността им.
(5) Обновяването на военновременни запаси, намиращи се във външни съхранители - търговци, се извършва от фирмите и организациите съхранители, освен ако в договорите е определено друго. Разходите на финансови средства за тази процедура се договарят между страните.
(6) Когато обновяването на военновременни запаси от съхранителите е свързано с намаляване на наличностите за определен период от време, запасите се освобождават в съответствие с раздел V.
history
Чл. 30. (1) При констатиране на липси при съхраняването на военновременните запаси се прилагат разпоредбите на Наредба № 13а-10403 от 1959 г. за пределните размери на естествените фири, брака и липсите на стоково-материалните ценности при съхраняването и транспортирането им (обн., Изв., бр. 61 от 1959 г.; изм. и доп., ДВ, бр. 62 от 1961 г., бр. 55, 63, 67 и 78 от 1962 г., бр. 4, 5, 10 и 60 от 1964 г., бр. 23 от 1969 г., бр. 3 от 1972 г., бр. 14 от 1976 г., бр. 28 от 1980 г. и бр. 41 от 2007 г.).
(2) Възстановяването на намалените количества от военновременни запаси, съхранявани в складове на МВР, до размера на естествената фира се извършва от текущите доставки в едномесечен срок.
(3) Възстановяването на намалените количества от военновременни запаси, намиращи се във външен съхранител, до размера на естествената фира се определя в договора за вло г.
history Чл. 31. Преместване на военновременни запаси от едно структурно звено на МВР в друго се извършва с разрешение на министъра на вътрешните работи или на упълномощен от него заместник-министър по предложение на директора на ДУКОМП.
Раздел V.
Оосвобождаване и използване на военновременните запаси
history
Чл. 32. Освобождаване на военновременни запаси се извършва при:
1. обявяване на частична или обща мобилизация в МВР;
2. кризисни ситуации, когато материалните ресурси за текущи и кризисни нужди не достигат;
3. провеждане на мероприятия по мобилизационната подготовка, когато материалните ресурси за текущи нужди са недостатъчни;
4. временни затруднения в текущото финансово или материално осигуряване на определени дейности на МВР;
5. обновяване на номенклатурите по чл. 29, ал. 6, за което се налага нарушаване на наличностите за определен период от време;
6. изменение на списъка по чл. 8, т. 1 и/или на нормативите по чл. 8, т. 4;
7. отпаднала потребност;
8. извършване на контролни и лабораторни изпитвания за установяване на качественото и техническото състояние;
9. наличие на свръхнормативен запас;
10. невъзможност за съхраняване в собствени складове и обновяване на военновременните запаси по чл. 27, ал. 5.
history
Чл. 33. (1) Освобождаването на военновременни запаси се извършва от министъра на вътрешните работи или от упълномощен от него заместник-министър.
(2) Освобождаване на военновременни запаси по чл. 32, т. 8 се извършва и от директора на ДУКОМП в необходимите за съответното изпитване количества.
(3) Освобождаването на военновременни запаси в случаите по чл. 32, т. 1 се извършва със заповедта за мобилизация.
(4) Предложение за освобождаване на военновременни запаси по ал. 1 се изготвя от директора на ДУКОМП.
history
Чл. 34. (1) Освобождаване на военновременни запаси се извършва с възстановяване или без възстановяване.
(2) Освобождаване на военновременни запаси с възстановяване се извършва в случаите по чл. 32, т. 1 - 5.
(3) Освобождаване на военновременни запаси без възстановяване се извършва в случаите по чл. 32, т. 6 - 10.
(4) В предложението за освобождаване на военновременни запаси с възстановяване се посочват и съответните срокове за това.
history Чл. 35. Освободени без възстановяване военновременни запаси се предоставят на структурните звена на МВР за текущи нужди или могат да бъдат предоставяни за нуждите на домове за социални грижи, хуманитарни и други организации.
history
Чл. 36. (1) При използване на освободени военновременни запаси, предназначени за многократна употреба, след завършване на мероприятието по чл. 32, т. 1, 2 и 3 те се обслужват и привеждат в съответствие с изискванията за дългосрочно съхраняване на имуществото.
(2) Използваните военновременни запаси се приемат за съхраняване в складовете на структурните звена на МВР независимо от изискванията за първа категория и най-добро качество, ако по функционално предназначение са запазили характеристиките си.
(3) При необходимост на използваните военновременни запаси се извършва прекатегоризация съгласно изискванията за отчетността на активите в МВР.
history Чл. 37. Военновременни запаси се бракуват като крайна мярка при доказване на невъзможността да бъдат използвани по предназначение по ред, определен от министъра на вътрешните работи.
Раздел VI.
Отчитане и контрол на военновременните запаси
history Чл. 38. Военновременните запаси се водят на документален и оперативен отчет.
history
Чл. 39. (1) Документалният отчет на военновременните запаси се води от структурните звена на МВР в отчетни книги по количество и стойност, по категории, вид и комплектност отделно от запасите за текущи нужди.
(2) В отчетните книги се водят на отчет и военновременните запаси, предадени във външен съхранител.
(3) Военновременните запаси се отчитат стойностно и в съответните финансови звена на МВР.
(4) Редът за водене на документалния отчет се осъществява съгласно изискванията за отчетността на активите в МВР.
history
Чл. 40. (1) Оперативният отчет на военновременните запаси се води на базата на първични или справочни документи и се определя със заповед на министъра на вътрешните работи.
(2) Оперативен отчет на военновременните запаси се води от:
1. дирекция "Управление при кризи и отбранително-мобилизационна подготовка" - за всички видове ресурси;
2. (изм., ДВ, бр. 5 от 2010 г.) дирекция "Комуникационни и информационни системи" - за всички свързочни ресурси;
3. Медицинския институт на МВР - за всички медицински ресурси;
4. другите структурни звена на МВР - за всички ресурси в подчинените им звена.
history Чл. 41. Документалното оформяне на освободените военновременни запаси по чл. 34 се извършва с издаване на приходно-разходен документ съгласно изискванията за отчетността на активите в МВР и завеждане на съответните активи на приход по отчетните книги за текущи нужди.
history
Чл. 42. (1) Дирекция "Управление при кризи и отбранително-мобилизационна подготовка" извършва контрол на дейностите с военновременните запаси във всички структурни звена на МВР.
(2) (изм., ДВ, бр. 5 от 2010 г.) Дирекция "Комуникационни и информационни системи" и Медицинският институт на МВР осъществяват контрол на военновременните запаси от съответния вид ресурси по направление на дейност.
history Чл. 43. Ръководителите на структурни звена на МВР осъществяват контрол на военновременните запаси в подчинените им структури.
history Чл. 44. Контрол за наличността и качественото състояние на военновременните запаси във външни съхранители се извършва най-малко веднъж на 3 месеца от длъжностни лица, назначени от ръководителя на структурното звено - собственик на запасите, като за резултатите се изготвя констативен протокол съгласно приложение № 2.
history
Чл. 45. (1) Резултатите от извършения контрол по чл. 42, 43 и 44 се докладват на съответния ръководител.
(2) Резултатите от извършения контрол по чл. 42 и 43 се отразяват и в книга за посещения и работа в склада за военновременни запаси съгласно приложение № 3.
history
Чл. 46. (1) За движението и състоянието на военновременните запаси структурното звено - собственик на запасите, изготвя сведение съгласно приложение № 4, което в 10-дневен срок след приключване на съответното тримесечие се представя на ДУКОМП.
(2) Екземпляр от сведението по ал. 1 се изпраща и до съответните структурни звена на МВР по реда на подчиненост.
history
Чл. 47. (1) Инвентаризация на военновременните запаси се извършва ежегодно в рамките на общата инвентаризация на материалните активи в МВР.
(2) Екземпляри от инвентаризационните описи се изпращат до:
1. дирекция "Управление при кризи и отбранително-мобилизационна подготовка" - за всички военновременни запаси;
2. (изм., ДВ, бр. 5 от 2010 г.) дирекция "Комуникационни и информационни системи" - за военновременните запаси от свързочни ресурси;
3. Медицинския институт на МВР - за военновременните запаси от медицински ресурси.
history Чл. 48. След приключване на финансовата година министърът на вътрешните работи представя пред Министерския съвет годишен отчет за състоянието на военновременните запаси.
Раздел VII.
Финансиране на военновременните запаси
history
Чл. 49. (1) (изм., ДВ, бр. 5 от 2010 г.) Планирането на финансови средства за създаване на военновременни запаси се извършва чрез ДУКОМП, която въз основа на утвърдена програма по чл. 10, ал. 1 представя заявка в натурално и стойностно изражение пред ДУССД.
(2) Планирането на финансови средства за поддържане и обновяване на военновременните запаси се извършва ежегодно за следващата календарна година от структурните звена на МВР - разпоредители с финансови средства, за съхраняваните от тях запаси.
(3) (изм., ДВ, бр. 5 от 2010 г.) При разработване на бюджетните прогнози по указания на дирекция "Планиране и управление на бюджета" структурните звена на МВР планират необходимите финансови средства за военновременни запаси.
history Чл. 50. Финансовите средства за поддържане на военновременни запаси се планират и отпускат по бюджетните сметки на съответните разпоредители с бюджетни кредити.
history Чл. 51. Отчитането на финансовите средства, разходвани за военновременни запаси, се извършва с периодичните отчети за касовото изпълнение на бюджета от съответните разпоредители с бюджетни кредити в МВР.
Допълнителни разпоредби
history
§ 1. По смисъла на наредбата:
1. "Децентрализирана доставка" е осигуряване на материални ресурси от структурно звено на МВР за свои нужди.
2. "Документален отчет" е документалното оформяне на движението и изменението на качественото (техническото) състояние на материалните ресурси в отчетните книги чрез първични приходни и разходни документи.
3. "Отпаднала потребност" е налице при констатирана невъзможност за използване на военновременни запаси по предназначение след извършени контролни и лабораторни изпитвания и представени експертни становища.
4. "Освобождаване на военновременни запаси" е действие по промяна на статута на военновременните запаси по реда на чл. 33, като за тях се прилага нормативната уредба за материалните активи за текущи нужди в министерството.
5. "Осигуреност" е информация за определено състояние на комплектуване на структурните звена на МВР, отразяваща съотношението между полагащите се по норми и/или нормативи различни видове материални ресурси и наличните материални ресурси, съхранявани в складовете или раздадени на служителите, изразена в проценти.
6. "Прекатегоризация" е процес на документално оформяне на промяната в качественото състояние на материален ресурс, настъпила вследствие на неговото използване, като резултат от изтичане на определен времеви период от съхраняването му или при неблагоприятни условия за съхраняване.
7. "Свръхнормативни военновременни запаси" са тези материални ресурси, които поради настъпили промени в организационно-щатната структура и нормативите за военновременни запаси се явяват в повече от определените потребности.
8. (изм., ДВ, бр. 5 от 2010 г.) "Структурни звена" са основните структури на МВР, областните дирекции, регионалните гранични дирекции и териториалните звена на дирекция "Специализирани полицейски сили.
9. "Съхраняване на военновременни запаси" е запазване на военновременните запаси при подходящи технологични условия в състояние на готовност за използване по предназначение.
10. "Централизирана доставка" е осигуряване на материални ресурси от едно структурно звено за други структурни звена на МВР.
Заключителни разпоредби
history § 2. Наредбата се издава на основание чл. 3, ал. 2 на Закона за държавните резерви и военновременните запаси.
history § 3. В срок до 3 месеца от влизането в сила на наредбата министърът на вътрешните работи издава заповедите по чл. 17 и чл. 40, ал. 1.
history § 4. Изпълнението на наредбата се възлага на министъра на вътрешните работи.
history ПРИЛОЖЕНИЕ № 1 към чл. 26, ал. 3
МИНИСТЕРСТВО | ||||||||
НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ | ||||||||
................................ | ||||||||
(наименование на структурното звено) | ||||||||
Ре г. № .............., екз. № ...... | ||||||||
............. 200 ... г. | ||||||||
ПРЕДАВАТЕЛНО-ПРИЕМАТЕЛЕН | ||||||||
ПРОТОКОЛ | ||||||||
Днес, ............................. 200 ... г., комисия, назначена със заповед № .............. от .................. 200... г. на ................................................................................................, | ||||||||
в състав: ................................ | ||||||||
Председател: ................................ | ||||||||
Членове: 1. ................................ | ||||||||
2. ........................................................................................................., | ||||||||
след като прегледа числящото се имущество на ....................................................................................................................................., | ||||||||
сдаде/прие същото на ..............................................................................................., | ||||||||
гр. ..............................................................................................................................., | ||||||||
адрес ................................................................, тел. ................................ | ||||||||
с представител .........................................................................................................., | ||||||||
ЕГН ............................................. и л.к. № ................................./............................., | ||||||||
издадена от ..............................................................................................................., | ||||||||
с тел.: ......................................, съгласно следния опис: | ||||||||
№ | Наимено- | Мяр- | Ед. | Количество | Обща | Състоя- | ||
по | вание | ка | цена | цифром | словом | стой- | ние | |
ред | ност | |||||||
Протоколът е съставен в ............................................. екз., от които ................................ | ||||||||
Комисия: | ||||||||
Председател: | Представители на | |||||||
(......................) | ....................... | |||||||
Членове: | ||||||||
1. (................................) | 1. (................................) | |||||||
2. (................................) | 2. (................................) | |||||||
Предал: ................................ | Приел: ................................ | |||||||
(.........) | (.........) | |||||||
history ПРИЛОЖЕНИЕ № 2 към чл. 44
МИНИСТЕРСТВО | ||||||||||
НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ | ||||||||||
................................ | ||||||||||
(наименование на структурното звено) | ||||||||||
Ре г. № .............., екз. № ...... | ||||||||||
............. 200 ... г. | ||||||||||
КОНСТАТИВЕН ПРОТОКОЛ | ||||||||||
Днес, .......................... 200 ... г., комисия, назначена със заповед № ..................... от .......... 200 ... г. на ................................................................................................., | ||||||||||
в състав: | ||||||||||
Председател: ................................ | ||||||||||
Членове: 1. ................................ | ||||||||||
2. ........................................................................................................, | ||||||||||
в присъствието на материалноотговорното лице (МОЛ) на ................................ | ||||||||||
................................ | ||||||||||
и материалноотговорното лице на ................................ | ||||||||||
провери наличността и качественото състояние на военновременните запаси съгласно договор | ||||||||||
№ ............. / .............. 200... г., съхранявани в ................................ | ||||||||||
....................................................................................................................................., | ||||||||||
представлявана от ................................ | ||||||||||
Комисията констатира: | ||||||||||
№ | Наиме- | Мяр- | Ед. | Числи се | Фактическа | Произ- | Срок | |||
по | нова- | ка | цена | (по договор) | наличност | веде- | на | |||
ред | ние | коли- | стой- | коли- | стой- | но | год- | |||
чество | ност | чество | ност | на: | ност | |||||
Заключение на комисията: ................................ | ||||||||||
................................ | ||||||||||
................................ | ||||||||||
Протоколът е съставен в ............. екз., от които ................................ | ||||||||||
Комисия: | ||||||||||
Председател: | Представители на | |||||||||
(......................) | ....................... | |||||||||
Членове: | ||||||||||
1. (................................) | 1. (................................) | |||||||||
2. (................................) | 2. (................................) | |||||||||
МОЛ: ................................ | МОЛ: ................................ | |||||||||
(.........) | (.........) | |||||||||
history ПРИЛОЖЕНИЕ № 3 към чл. 45, ал. 2
К Н И Г А | |||
за посещения и работа в склада за военновременни запаси | |||
на .......................................................... | |||
(наименование на структурното звено) | |||
№ | Дата, месец, | Констатации | Препоръки |
по | година, име, | от извърше- | за подоб- |
ред | презиме, | ната провер- | ряване на |
фамилия на | ка или каква | условията | |
лицето, | работа е | за съхраня- | |
посетило | извършена | ване на ВВЗ | |
(работило в) | в склада | (срок за | |
склада | изпълнение) | ||
1 | 2 | 3 | 4 |
history ПРИЛОЖЕНИЕ № 4 към чл. 46, ал. 1
МИНИСТЕРСТВО | |||||||||||||
НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ | |||||||||||||
................................ | |||||||||||||
(наименование на структурното звено) | |||||||||||||
Ре г. № .............., екз. № ...... | |||||||||||||
............. 200 ... г. | |||||||||||||
С В Е Д Е Н И Е | |||||||||||||
за движението и състоянието на военновременните запаси | |||||||||||||
на .......................................................... | |||||||||||||
(наименование на структурното звено) | |||||||||||||
1. Извършен приход през .................................. тримесечие на 200 ... г. | |||||||||||||
№ | № и | Струк- | Наиме- | Мяр- | Коли- | Кате- | Ед. | Обща | Ос- | ||||
по | дата | турно | нова- | ка | чест- | гория | цена | стой- | нова- | ||||
ред | на до- | звено | ние на | во | с | ност | ние, | ||||||
кумента | и МОЛ, | ресур- | ДДС | с | № и | ||||||||
преда- | сите | ДДС | дата | ||||||||||
ло ре- | на | ||||||||||||
сурсите | доку- | ||||||||||||
мен- | |||||||||||||
та, с | |||||||||||||
който | |||||||||||||
е | |||||||||||||
разре- | |||||||||||||
шен | |||||||||||||
при- | |||||||||||||
ходът | |||||||||||||
Забележка. Данните се попълват, като се структурират по вид ресурси, № на счетоводна сметка и материалноотговорно лице. | |||||||||||||
2. Извършен разход през ................................................... тримесечие на 200 ... г. | |||||||||||||
№ | № и | Струк- | Наиме- | Мяр- | Коли- | Кате- | Ед. | Обща | Ос- | ||||
по | дата | турно | нова- | ка | чест- | гория | цена | стой- | нова- | ||||
ред | на до- | звено | ние на | во | с | ност | ние, | ||||||
кумента | и МОЛ, | ресур- | ДДС | с | № и | ||||||||
преда- | сите | ДДС | дата | ||||||||||
ло ре- | на | ||||||||||||
сурсите | доку- | ||||||||||||
мен- | |||||||||||||
та, с | |||||||||||||
който | |||||||||||||
е | |||||||||||||
разре- | |||||||||||||
шен | |||||||||||||
раз- | |||||||||||||
ходът | |||||||||||||
Забележка. Данните се попълват, като се структурират по вид ресурси, № на счетоводна сметка и материалноотговорно лице. | |||||||||||||
3. Изразходвани финансови средства за доставка, съхраняване и обновяване на военновременните запаси във външен съхранител през ............ тримесечие на 200... г. | |||||||||||||
№ | Наимено- | № и дата | Стойност | Параграф, | |||||||||
по | вание на | на факту- | (в лв.) | по който | |||||||||
ред | съхрани- | рата | е извър- | ||||||||||
теля | шен раз- | ||||||||||||
ходът | |||||||||||||
4. Информация за извършени основни дейности с военновременните запаси: | |||||||||||||
................................ | |||||||||||||
................................ | |||||||||||||
................................ | |||||||||||||
................................ | |||||||||||||
Забележка. Посочват се извършените през периода сезонни технически обслужвания, профилактика, консервация на огнестрелни оръжия, градуировка на дозиметрически прибори, прекатегоризация на ресурси, обновяване и други дейности, свързани с поддържане на имуществата в състояние на готовност за използване по предназначение. | |||||||||||||